آنچلوتی در ادامه راه زیدان؟/ بوی انقلاب به مشام نمی خورد

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که رئال مادرید همچنان قرار نیست که برای فصل بعد جوان سازی شود و ترکیب رئال مادرید نسبت به ۵-۶ سال اخیر دگرگونی خاصی داشته باشد.

در حقیقت از زمان دوره طلایی رئال با سه قهرمانی پیاپی در اروپا، تغییرات رئال چندان مثبت نبوده اند. رونالدو، کیلور، راموس و احتمالا واران از تیم رفته اند. کورتوا مهمترین تغییر تیم در این مدت است. مندی کمابیش در ترکیب جا افتاده و آلابای تازه وارد هم قرار است که به ترکیب اضافه شود.

زیدان با توجه به داشته هایش نیاز چندانی به تغییر نمی دید و از ترکیب ثابتی استفاده می کرد و به نظر می رسد که برای آنچلوتی نیز همین داستان تکرار خواهد شد. در حقیقت ترکیب رئال تغییری نداشته است. حتی جوان هایی نظیر بلانکو و میگل گوتیرز که قرار بود به تیم بزرگسالان ملحق شوند هم فعلاپشت خط خواهد ماند چرا که مارسلو ماندنش را قطعی کرده و درها به روی ماندن ایسکو باز است. شاید حضور اودگارد تنها تغییر رئال نسبت به مقطع پایانی فصل قبل باشد و بقیه ترکیب تغییری نخواهد داشت. از طرفی گرت بیل نیز در حالی به رئال برگشته که دو سال پایانی حضورش در رئال امید زیادی ایجاد نمی کند.

در حال حاضر همچنان خبری از انقلاب در ترکیب رئال مادرید نیست. ترکیب رئال سالهاست که اشباع شده و یکی از دلایل اصلی افت مشهود رئال و کسب فقط یک جام در سه سال اخیر همین است. قطعا خرید امباپه می تواند اتفاق مثبتی باشد اما همچنان حضور کیلیان هم ترکیب رئال را دگرگون نخواهد کرد و با توجه به این که خبری از خرید جدید در کار نیست به نظر می رسد که هواداران رئال برای فصل بعد هم باید به همان ترکیب قدیمی دل خوش کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی در ادامه راه زیدان؟/ بوی انقلاب به مشام نمی خورد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ