در جشن گلات قهرمانی، مطهری را می آوریم تا برایمان گیتار بزند/ کاش وجودش را داشت آن استوری را پاک نمی کرد

0

پرسپولیس نیوز

پرسپولیس نتوانست از پس رقیب سنتی خود بر بیاید و در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد. با سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در دربی و همچنین حواشی پیرامون آن گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

دربی چطور بود؟

خب همه دیدند که خود بازی اصلا کیفیت بالایی نداشت و به غیر از چند صحنه ای که در وقت های اضافه به وجود آمد، موقعیت خاصی را شاهد نبودیم. هیچکدام از دو تیم نمی خواستند بازنده باشند و همین ترس از شکست و احتیاط بیش از حد دو تیم باعث شد بازی جذابی از آب در نیاید. اتفاقات حاشیه ای که قبل از بازی به وجود آمد و شروع کننده اش هم استقلالی ها بودند در کیفیت بازی بسیار تاثیر گذار بود. آن ها با این کارها می خواستند تمرکز پرسپولیس را برهم بزنند که تا حدودی هم موفق شدند. استقلال زور بردن پرسپولیس در ٩٠ دقیقه را نداشت و می خواست بازی را به پنالتی بکشاند که به هدفش رسید و برنده دربی شد.

قبول داری پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود؟

من فکر می کنم مصدومیت ها و همچنین خستگی بازیکنان روی کیفیت بازی پرسپولیس تاثیر گذاشته بود. ضمن اینکه تیم ما جام های مهمتری مثل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و این باخت فدای سرشان. الان باید کل تیم تمرکزشان را روی ٣ بازی باقی مانده در لیگ بگذراند تا با کسب پنجمین قهرمانی لیگ به یک رکوردی جاودانه برسند.

عملکرد فرشاد فرجی را چطور دیدی؟

به نظرم فرشاد خوب کار کرد و تقریبا بدون اشتباه بود. هرچند استقلال موقعیت زیادی نتوانست ایجاد کند ولی فرجی نشان داد خیلی به درد تیم می خورد و می تواند در کنار سید جلال و کنعانی زادگان به پرسپولیس کمک کند.

در مورد شادی استقلالی ها بعد از دربی چه صحبتی داری؟

من فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس که هر سال جام می گیرند تا این حد شادی نمی کنند. به نظرم ظرفیتشان پایین است که به خاطر برد در ضربات پنالتی آن هم در یک چهارم نهایی جام حذفی به این شکل شادی می کردند. آن ها بابد پرسپولیس را الگوی خود قرار دهند که در چند سال اخیر کلی جام گرفتند ولی ندیدیم به این شکل خوشحالی کنند. من یک لحظه فکر کردم استقلالی ها قهرمان جهان شدند یا جامی گرفتند که آنقدر شادی می کردند. این شادی ها نشان از بزرگی پرسپولیس دارد و معلوم است آرزوی برد ما را داشتند که حتی در پنالتی هم شکستش می دهند تا این حد شادی می کنند.پرسپولیس در فکر گرفتن جام است و استقلال در رویای رسیدن به پرسپولیس. به هرحال همه می دانند پنالتی ها ۵۰ – ۵۰ است و شاید ۱۰ بار دیگر تکرار شود پرسپولیس ببرد.

بعد از بازی هم کری هایی بین بازیکنان شکل گرفت. مثلا ارسلان مطهری در یک استوری گویش محمد حسین کنعانی زادگان را مسخره کرد ولی بعد از چند دقیقه آن را پاک کرد. 

ببینید کری خواندن خوب است ولی توهین به نژاد ، گویش یا هرچیز دیگری اصلا قشنگ نیست. به نظرم شجاع حرف خوبی زد. فوتبال مسائل زیبا هم دارد و دلیلی ندارد به هم توهین کنیم. هرجای دنیا توهین نژادپرستی جرایم سنگینی دارد ولی اینجا کسی با این مسائل کاری ندارد. این بازیکن که گویش کنعانی زادگان را مسخره کرد شخصیت خودش را نشان داد ضمن اینکه آنقدر وجودش را نداشت که بعد از چند دقیقه استوری اش را پاک کرد. اگر وجود و جراتش را داشت حداقل پای حرف خودش می ماند. محمد حسین یک سر و گردن از این بازیکن بالاتر است و امثال مطهری حالاحالاها باید تلاش کنند تا به افتخارات کنعانی زادگان و پرسپولیس برسند.

هنوز هم معتقدی که پرسپولیس قبل از پایان فصل قهرمان خواهد شد؟

بله من کاملا به این موضوع ایمان دارم و می گویم پرسپولیس قبل از هفته پایانی قهرمان خواهد شد. قبلا به خودت گفتم که سپاهان امتیاز از دست خواهد داد و همینطور هم شد. به نظرم یک هفته مانده تا اتمام بازی ها قهرمانی ما مسجل خواهد شد و پنجمین قهرمانی متوالی را جشن خواهیم گرفت. درضمن برای جشن گلات قهرمانی مطهری را می آوریم تا برای ما گیتار بزند و ببیند جام قهرمانی لیگ برتر چه شکلی است.

بیشتر بخوانید:

  • حمله وحید قلیچ به فرهاد مجیدی/ آقای مجیدی هرجا رفتی برو اما گیتار را با خودت نبر/ ۳ شبانه روز است خواب ندارید

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

در جشن گلات قهرمانی، مطهری را می آوریم تا برایمان گیتار بزند/ کاش وجودش را داشت آن استوری را پاک نمی کرد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ