واران، چهارمین فروش گرانقیمت تاریخ رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : رافائل واران با مبلغی در حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون یورو از رئال مادرید جدا می شود. رافا هنوز ۲۸ ساله هست و می تواند حداقل ۵-۶ سال دیگر در بالاترین سطح باشد اما رئال نتوانست خواسته های مالی وی را برآورده سازد و بدین ترتیب این بازیکن که فقط یک سال از قراردادش با رئال مانده فدا می شود تا رئال مادرید از پول فروش وی برای تنظیم حساب هایش و خرید احتمالی امباپه استفاده کند.

واران با جدایی از رئال به چهارمین فروش گرانقیمت تاریخ رئال تبدیل می شود. رکورد در اختیار رونالدوست که با ۱۱۷ میلیون یورو راهی یوونتوس شد، موراتا با ۸۰ میلیون یورو به چلسی و دی ماریا با ۷۵ میلیون یورو به یونایتد در رده های بعدی هستند و واران در رده چهارم قرار می گیرد. اوزیل با ۴۷ میلیون یورو به ارسنال و کواچیچ با ۴۵ میلیون یورو به چلسی هم در رده های بعدی جای دارند.

پرز در سالهای اخیر باعث شده تا رئال مادرید بر خلاف سنت تاریخی خود به یک تیم فروشنده تبدیل شود. رئال مادرید معمولا بیش از آن که بفروشد، بازیکن می خرید اما مشخص نیست که کار رئال با پرز به کجا کشیده شده که حالا باشگاه برای تنظیم حساب هایش مجبور است که بازیکنان فیکس خود را بفروشد یا از دست بدهد. پس از راموس حالا واران دومین بازیکن فیکس رئال است که از تیم می رود و عجیب این که به جای هیچ کدام هم بازیکنی خریده نشده بلکه آلابا که ذاتا دفاع چپ است برای جانشینی هر دو خریده شده و از گزیینه هایی نظیر وایخو، چوست و گیلا برای حضور در تیم بزرگسالان اسم برده می شود!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

واران، چهارمین فروش گرانقیمت تاریخ رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ