آدم ربایی مرد ۲۰ میلیاردی در جلفا +گفتگو با آدم ربایان بعد از بازداشت

0

ساتین نیوز: فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵ گروگانگیر و نجات فرد روبوده شده در عملیات ضربتی پلیس جلفاخبر داد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، سردار “حسین عبدی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جلفا در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در کمتر از ۶ ساعت در جلفا

این مقام ارشد انتظامی استان گفت:کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، در کمتر از ۶ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از روستا های شهرستان مرند بود را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی هر ۵ آدم ربا را که ۲ نفر ازآنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

سردار عبدی گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی های فنی ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم، علت آن را اخاذی و مطالبه ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقذ از فرد ربوده شده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر ۵ متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

گروگانگیر ایرانی دستگیری گروگانگیران اخبار جلفا اخبار آدم ربایی آدم ربایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ