همه چیز درباره میلیونرهای کلیکی

0

امروزه اکثر مردم در یک شغل استاندارد، زمان رفت‌وآمد، محیط کاری و تهدید دائمیِ از دست دادن شغل را باعث نگرانی می‌بییند. علاوه بر این، آن‌ها پول کافی، برای اموراتی که دوست دارند در خارج از محیطِ کار انجام دهند را در نمی‌آورند. ایجاد و ساخت یک کسب‌وکار آنلاین باعث ایجاد رضایتمندی از کار می‌شود و این آزادی را به شما می‌دهد که به دنبال سرگرمی‌ها و علایق خود نیز بروید. اینترنت روش‌های سنتی مدیریت و انجام کسب‌وکار را به چالش می‌کشد. تکنولوژی‌های جدید، روش‌هایی که مردم اطلاعات منتشر می‌کنند، کسب‌وکار خودشان را تبلیغ می‌کنند و به توزیع محصولات و خدمات می‌پردازند را تغییر داده است. اکنون شرکت‌ها به راحتی می‌توانند عملیات تجاری‌ای را که زمانی نیازمندِ کارمندان و کارکنان بود را به صورت خودکار انجام دهند و یا به شرکت‌های دیگری بسپارند- از جمله وظایفی از قبیل دریافت سفارش، کنترل موجودی، صدور صورت حساب و مکاتبات و غیره. محدودیت‌های جغرافیایی و بودجه‌ای دیگر پتانسیل شرکت‌های کوچک را محدود نمی‌کند.

«میلیونرهای کلیکی» از وب‌سایت‌ها، تجارت الکترونیک، چاپ و نشر دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد کسب‌وکارهایی استفاده می‌کنند تا با آن ایده‌ها و محصولاتشان را طبق برنامه و قوانین خودشان به دنیا ارائه کنند. به عنوان یک میلیونر کلیکی، می‌توانید با انجام دادن کاری که از آن لذت می‌برید کسب درآمد کنید.

مزایای آن برای زندگی

شغل جدید آنلاینِ خود را حول محور منافع و مسائلی طراحی کنید که به نظرتان جذابیت دارند. اگر کسب‌وکار آنلاین خود را به درستی مدیریت کنید، پول کافی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا از منزلتان و بدون اتلاف انرژی و وقت برای رفت‌وآمد به محل کارتان، کار کنید. می‌توانید یک برنامه انعطاف پذیر به وجود بیاورید، افرادی را که تمایل دارید با آن‌ها کار کنید انتخاب نمایید، هر جایی که راحت‌تر هستید زندگی کنید و وقت کافی برای لذت بردن از علایقتان را هم داشته باشید. قبل از آغاز یک کسب‌وکار آنلاین، تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه نوع زندگی‌ای را دنبال کنید. می‌خواهید روزهایتان را چگونه سپری کنید؟ چه کاری را بیشتر از همه دوست دارید انجام دهید؟ از چه فعالیت‌هایی بیشتر از همه لذت می‌برید؟ می‌خواهید چه سهمی در این دنیا داشته باشید؟ و می‌خواهید چه نقشی در دنیا ایفا کنید؟ بیرون از محل کار از وقتتان برای تحقیق استفاده کنید. به بررسی وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، انجمن‌ها، فیلم‌ها و انجمن‌های اجتماعی در زمینه کاریِ خودتان بپردازید و در انجمن‌های آنلاین مربوط به آن فعال باشید.

میلیونرهای کلیکی کسب درآمد خانگی کسب درآمد اینترنتی کسب درآمد از تبلیغات کلیکی راز موفقیت راز ثروتمند شدن الگوی کسب‌وکارِ میلیونر آموزش کسب درآمد

الگوی کسب‌وکارِ میلیونر کلیکی

هدف الگوی کسب‌وکار میلیونر کلیکی راه‌اندازیِ چرخه‌ای دائمی برای توسعه‌ی کسب‌و‌کار است. در‌حالی که مشتریانی به دست می‌آورید، کسب درآمدتان نیز شروع می‌شود. آن پول را صرفِ بهبود خدمات و محصولات و توسعه و بازاریابی کنید. در‌حالیکی خدماتِ شما جذاب‌تر می‌شود، مشتری‌های بیشتری نیز پیدا خواهید کرد. هر‌چه این چرخه رشد ‌کند و به حرکتِ خود ادامه ‌دهد، شما با تلاش کمتری، پول بیشتری را به دست خواهید ‌آورید. اول از همه، یک بازار مناسب شناسایی کنید که محصولات و خدمات فعلی قادر به تامین کامل نیازهای آن نیستند. از «اصول هفت‌گانه‌ی موفقیت» زیر برای تهیه‌ی طرح کسب‌و‌کارتان استفاده کنید:

۱٫ «به مردم کمک کنید» – چیزی ارائه کنید که زندگی افراد را بهبود دهد.

۲٫ « یک کارشناس معتبر باشید» – در زمینه کاریِ خودتان یک کارشناس شوید.

۳٫ «اتوماسیون» – از نرم‌افزارها برای مکانیزه کردنِ فعالیت‌های کسب‌و‌کارتان، مانند «سفارش و تحویل، تولید محتوا و محصول، پاسخگویی به مشتریان، صدور صورت حساب، و بازاریابی» استفاده کنید.

۴٫ «برون سپاری» – برای پروژه‌های خاص از پیمانکاران، کمک پاره وقت یا افرادی که به صورت انفرادی و مستقل کار می‌کنند (فری‌‌لنسر‌ها) استفاده کنید.

۵٫ «از مخاطبان برای ایجاد محتوا استفاده کنید» – کاربران را تشویق کنید که از طریق نظر دادن، نوشتن بررسی‌های عمومی‌، شرکت در بحث‌ها و به اشتراک گذاری عکس و فیلم، در تولید محتوا مشارکت کنند.

۶٫ «قابلیت رشد و توسعه» – کسب و کارتان را طوری طراحی کنید که بتوانید از پس رشد و زیاد شدن حجم مشتریان بر بیایید.

۷٫ «درآمد دنباله‌دار» – به جای تمرکز بر فروش‌های یک باره، کسب و کارتان را با استفاده از «اشتراک دادن و تمدید اشتراک‌ها» برای فروش‌های چند باره طراحی کنید.

شناسایی حوزه‌ی بازار مناسب

پس از تقریباً دو دهه رشد در زمینه کسب و کار اینترنتی، وبسایت هایی که تا کنون ایجاد شده‌اند، فرصت‌های بارز و مشخص را ربوده‌اند، اما حوزه‌های کوچک و مناسب کشف نشده، هنوز هم وجود دارند. از سیستم هفت قدمیِ میلیونرهای کلیکی پیروی کنید:

۱٫ کسب‌و‌کارتان را بر اساس یکی از چهار واژه‌ زیر که با P شروع می‌شوند پایه گذاری کنید: Passion (علاقه)، People (افراد)، Problem (مسئله)، Product (محصول).

۲٫ روش‌هایی را پیدا کنید که بتوانید به بازار هدف انتخاب شده‌تان خدمات رسانی کنید.

۳٫ اندازه‌ی بازار هدف و همچنین قدرت خرید آن را ارزیابی کنید. دقت کنید که، آنقدری که تعداد علاقه‌مندان در آن حوزه اهمیت دارد بزرگی خود حوزه مهم نیست. برآورد‌های زیر را انجام دهید، تعداد مخاطبان، مهم‌تر از آن تعداد دفعاتی که احتمالا هر مشتری از شما خرید خواهد کرد، میزان درآمد بالقوه‌ای که می‌توان به دست آورد.

۴٫ قدرت و تعداد رقبایی که در حوزه‌ی شما یا حوزه‌های مشابه شما خدمات رسانی می‌کنند را ارزیابی کنید.

۵٫ فکر کنید که کدام فرمت‌های دیجیتالی برای دسترسی و کمک به مخاطبانتان مناسب‌ترین هستند.

۶٫ محصول خود را اصلاح کنید و برای تجزیه و تحلیل قابلیت بالقوه پول سازیِ آن، آن را آزمایش کنید.

۷٫ هزینه های عملیاتی و تولیدی را برآورد کنید و همچنین یک ارزیابی بازاریابی نیز انجام دهید.

تخصص مدرن

در گذشته، متخصصان، دکتر‌ها یا مهندسانی بودند که در زمینه‌ای خاص مدرکی تحصیلی و یا کوله‌باری از تجربه  داشتند. مستقیم و بی‌واسطه بودن اطلاعات در اینترنت این شرایط را تغییر داده است. برنامه ۱۰ قدمی زیر به شما کمک می‌کند که تبدیل به یک متخصص اینترنتی معتبر شوید:

۱٫ حوزه‌ای از علایق شخصی خودتان را انتخاب کنید.

۲٫ نام دامنه‌ی اینترنتی‌ای بخرید که این علاقه را منعکس کند.

۳٫ وبلاگی راه اندازی کنید و بر روی این کار متمرکز شوید.

۴٫ در رسانه‌های اجتماعی معروف حساب کاربری ایجاد کنید و فعالیت کنید.

۵٫ از Google Alerts استفاده کنید تا در جریان آخرین اطلاعات مرتبط با زمینه کاری‌تان قرار بگیرید.

۶٫ مطالبی در بلاگتان بنویسید و مقالات، عکس‌ها و ویدئوهای مرتبط با موضوعتان را در آنجا به اشتراک بگذارید.

۷٫ پیشنهاد و راهکار ارائه دهید و از کاربران بخواهید نظر بدهند و نظراتی در مورد آن بنویسند.

۸٫ متخصصان آنلاین دیگری که در زمینه کاری شما خبره هستند را شناسایی کنید و از آن‌ها دعوت کنید که وارد شبکه شما شوند.

۹٫ از طریق اشتراک در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، مانند گوگل AdSense و نمونه‌های رایج دیگر از وبلاگتان کسب درآمد کنید.

۱۰٫ مراحل ۶ و ۷ و ۸ را ادامه دهید تا چرخه رشد کند.

نشر دیجیتالی

تقریباً هر صنعت، سرگرمی، علاقه‌مندی، ورزش، تفریح و فعالیتی گروه هواداران خود را دارد. اطلاعات ارزشمند جمع‌آوری کنید و برای جذب مخاطبان حوزه کاری‌تان آنها را از طریق ابزارهای دیجیتالی؛ مانند خبرنامه‌ها، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و مجموعه‌های ویدئویی منتشر کنید. هم مشتری‌ها و هم کسب‌و‌کارها را هدف قرار دهید. با قرار دادن اطلاعات مرتبط به موضوعتان، خدماتی را برای افرادی که علاقه‌مندی‌های مشترک دارند، فراهم کنید. به محض‌ اینکه موفق به جذبِ یک مخاطب شدید، تبلیغات کنید و محصولاتِ خودتان را بفروشید.

هیچ گاه در زمینه‌ی محتوا کمبودی نخواهید داشت. از دسترسی به «محتوای رایگان»، از محتوایی که از دیگر وبسایت‌های حرفه‌ای گرفته می‌شوند، استفاده کنید. به دیگر وبسایت ها و وبلاگ‌ها لینک بدهید، موضوعات خبریِ مرتبط را به اشتراک بگذارید، مطالب مطبوعاتی منتشر کنید، از کاربران بخواهید نظر بدهند و تولید محتوا داشته باشند، با کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه مصاحبه کنید و فیلم و عکس قرار دهید. در این قسمت نگاهی دقیق‌تر به بعضی از این ابزارهای نشر دیجیتالی خواهیم انداخت:

«خبرنامه‌های ایمیلی رایگان» – یک حساب کاربری در یک ارائه دهنده سرویس ایمیلی باز کنید و با هزینه‌ی کمی می‌توانید سیستم خبر‌نامه خود را مدیریت کنید. خبرنامه ایمیلی رایگان خود را با محتوایِ مرتبط با مخاطب خاصی که دارید پُر کنید. وقتی تعداد مشترکان به اندازه کافی زیاد شد، با فروش تبلیغات از خبر‌نامه درآمد کسب کنید. در صورتیکه خبرنامه دیجیتالیِ شما محبوب شد، از مشترکین  هزینه اشتراک دریافت کنید.

«پادکست‌ها» – پادکست‌ها یا فایل‌های ضبط شده صوتی، که شامل موزیک، سخنرانی‌ها، ارائه‌ها‌، مصاحبه‌ها و چیزهای مشابه می‌شود. در حالیکه با این پادکست‌ها، برای بازارِ هدفتان اطلاعات مهیا می‌کنید، از آنها برای ترویج و تبلیغ محصولاتتان استفاده کنید.  همچنین می‌توانید برای برنامه‌های صوتی‌تان حمایت‌کننده‌های مالی جذب کنید.

«شبکه های اجتماعی» – فعالیت در «یک شبکه اجتماعی، یک تالار گفتگو، یک تابلو اعلانات الکترونیکی، عضویت در انجمن» با ایجاد فضایی که در مورد علایقتان با دیگران تعامل کنید، بین شما و مردم ارتباط برقرار می‌کند. برای مثال، Backyard Chickens که یک انجمن مجازی متمرکز در زمینه پرورش مرغ است، بیش از ۱۰۰ هزار عضو ثبت شده دارد.

تغییر مسیر

برای اینکه به سبکِ میلیونر کلیکی زندگی کنید، چند ساعت را در هفته به تحقیق آنلاین و برنامه ریزی و آموزش اختصاص دهید. مقدار کمی پول از چک‌های حقوقی تان را پس انداز کنید و از آن برای راه اندازی بنگاه اقتصادی‌ خودتان استفاده کنید. به ایده‌های کسب و کار اینترنتی که بتوانند مناسب با سود و اهداف شما در زندگی‌تان باشند فکر کنید. در زمینه کاریتان تحقیق کنید، به دنبال حوزه‌های ناشناخته بگردید، ایده‌هایتان را امتحان کنید، وبسایت خودتان را بسازید و یک نام برای دامنه‌اش انتخاب کنید. پس از این آمادگی این را خواهید داشت که بر روی ایجادِ برند یا مارک خودتان متمرکز شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ