آس: ایسکو همچنان در لیست فروش قرار دارد

0

رئال مادرید نیوز : اس گزارش داده است که حضور آنچلوتی به هیچ وجه شرایط ایسکو را تغییر نداده است. در حقیقت این بازیکن همچنان در لیست فروش رئال قرار دارد چرا که باشگاه نمی خواهد در تابستان ۲۰۲۲ رایگان از دستش بدهد و ترجیح می دهد که حالا از فروش وی درآمدزایی کند.

ایسکو بدین ترتیب تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی همچنان در لیست فروش قرار خواهد داشت و درها به روی رفتنش باز است. خود ایسکو با حضور آنچلوتی انگیزه بیشتری بازی کرده و سعی می کند که در سن ۲۹ سالگی ثابت کند که فوتبالش تمام نشده و حتی به بازگشت به تیم ملی اسپانیا و حضور در جام جهانی هم امید دارد.

در حال حاضر رئال به هیچ وجه به تمدید قرارداد ایسکو فکر نمی کند. رئال به درآمدزایی نیاز دارد و از سویی رفتن ایسکو رئال را از پرداخت دستمزد (سالانه ۱۴ میلیون یورو با احتسال مالیات) راحت می کند. رئال به خاطر موردی مشابه واران را فروخت و می خواهد همین داستان را در مورد ایسکو تکرار کند. ایسکو حالا در دو بازی با گلاسکو رنجرز و میلان فرصت خوبی دارد  تا بدرخشد و برای خودش مشتری پیدا کند. البته ایسکو در دوره اول کارلتو درخشید و درخشش در این بازیها شاید نظر مدیران رئال را در موردش تغییر بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: ایسکو همچنان در لیست فروش قرار دارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ