باخت کیمیا علیزاده در المپیک/ شکست سنگین از دختر روسی

0

شکست کیمیا علیزاده در تیم پناهندگان

در ادامه رقابت‌های تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان در نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم زنان به مصاف تاتیانا مینینا ۲۴ shgi از روسیه رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

با این حساب ناهید کیانی که در دور نخست از علیزاده شکست خورده بود، دیگر فرصتی برای حضور در گروه شانس مجدد نخواهد داشت و از دور مسابقات کنار رفت. اگر علیزاده فینالیست می شد، کیانی می توانست برای کسب مدال برنز تلاش کند که این اتفاق رخ نداد تا تنها نماینده زن تکواندوی ایران از مسابقات المپیک توکیو حذف شود.

نتایج تکواندو مسابقات تکواندو المپیک کیمیا علیزاده کجاست کیمیا علیزاده در خارج کیمیا علیزاده حذف شد تکواندو بانوان بیوگرافی کیمیا علیزاده

در این رقابت، تاتیانا راند اول را بهتر شروع کرد و همان ابتدا ۵ امتیاز از کیمیا علیزاده پیش افتاد. آن ۵ امتیاز تا پایان راند نخست ادامه داشت تا کار برای علیزاده در راند‌های بعدی دشوارتر شود. ۲ امتیاز نخست راند دوم را، اما کیمیا علیزاده گرفت، ولی رقیب روسش اندکی بعد کار را به تساوی رساند تا فاصله ۵ امتیاز ایجاد شده در راند نخست دست نخورده باقی بماند. در راند سوم هم رقیب روس کیمیا سرحال‌تر ظاهر شد و نتیجه را ۳ بر ۱ به سود خود کرد تا نهایتا کیمیا این دیدار سرنوشت ساز را با نتیجه ۱۰ بر ۳ واگذار کند.

به این ترتیب با شکست کیمیا علیزاده در نیمه نهایی و بازماندنش از صعود به فینال، ناهید کیانی، تکواندوکا ایرانی که در دور نخست برابر کیمیا شکست خورده بود از جدول حذف شد. کیمیا، اما این فرصت را دارد تا مدال تاریخی برنزش در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ را تکرار کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ