ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور امروز ساعت چنده

0

زمان و تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس تراکتور امروز ساعت چنده ۱۴۰۱

پرسپولیس با پنجاه و چهار امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر ایران قرار دارد. فصل آنطور که باید برای یحیی گل محمدی و شاگردانش پیش نرفت و آنها با قبول شکست مقابل سپاهان در هفته گذشته مسابقات، رسما قهرمانی را به استقلال واگذار کردند. اما گل محمدی به خوبی می داند که با شکست هفته گذشته، فاصله او با تیم اصفهانی به تنها دو امتیاز رسیده و بدون شک در بازی این هفته در تبریز، او و شاگردانش بایستی برای پیروزی تلاش کنند. پیروزی در این مسابقه می تواند وضعیت آنها را در جدول حفظ کند تا پرسپولیس موفق به کسب جایگاه دوم شود و بیش از این وضعیت آنها خراب تر نشود.

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با بیست و پنج امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. با حضور ساغلام در راس کادرفنی تراکتور آنها موفق به ارائه بازی های متفاوتی شدند. تراکتور که یکی از تیم های بد این فصل به حساب می آمد با حضور این سرمربی موفق شد خود را از جمع تیم هایی که در خطر سقوط قرار داشتند جدا کند و با بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز، وضعیت برای تیم تراکتور روز به روز در حال بهتر شدن است. آنها در آخرین بازی لیگ برتری خود در هفته بیست و هفتم با ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافتند. حالا مصاف آنها با پرسپولیسی است که این روزها به نظر شرایط خیلی خوبی ندارد و تراکتور به دنبال آن است تا در خانه برابر این تیم پیروز شود.

 

ساعت بازی تراکتورسازی بازی پرسپولیس و تراکتور بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

زمان بازی پرسپولیس تراکتور هفته ۲۸ بیست و هشتم پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت چند است؟

ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۰۰ انجام می شود.

تقابل ویژه: پرسپولیس بعد از سپاهان، صاحب قویترین خط حمله لیگ است و تراکتور یکی از ضعیفترین خط دفاعی‌های لیگ برتر را در اختیار دارد و باید دید نتیجه این تقابل چه خواهد شد.

غایب بزرگ: سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌پوشان که در بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده بود در این سفر کاروان پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌ همراهی نخواهد کرد. محمد شریفی دیگر مصدوم پرسپولیس همراه با وحید امیری و عیسی آل کثیر که به تازگی مورد جراحی قرار گرفته‌اند از دیگر غایبان کاروان سرخ‌پوشان در سفر به تبریز خواهند بود.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس از سپاهان را شکست خورد و تراکتور هم با ذوب آهن به تساوی رسید.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۵۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تراکتور ۲۵ امتیازی تیم سیزدهم جدول است.

 پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت

پرسپولیس – تراکتور ساعت ۱۹

هفته‌ بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: تراکتور – پرسپولیس
تاریخ و زمان: پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

مکان: ورزشگاه یادگار امام
داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، فرزاد منصوری / ناظر: فریدون اصفهانیان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ