حواشی : سوزی کورتز کیست و چرا توسط همسر مسی بلاک شد ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – سوزی کورتز مدل مشهور برزیلی است که اقدام به خالکوبی چهره لیونل مسی روی قسمتی از بدن خود کرده است . اما چرا او معروف شده و چرا رسانه ها انقدر او را پوشش میدهند ؟

 

سوزی کورتز در سال ۲۰۱۵ برنده مسابقه ای در زمینه زیبایی اندام شد و بهترین در برزیل انتخاب شد . پس از این انتخاب او فاش کرد که یکی از طرفداران بزرگ لیونل مسی است و تصاویری منشوری از او با پیراهن این ستاره بارسلونا منتشر شد .

 

کسب ۳ گانه توسط بارسلونا در همان سال باعث شد تا سوزی برای بدست آوردن مسی تلاش بیشتری کند .

 

حساب اینستاگرام او توسط لیونل مسی بلاک شد و این زمانی فاش شد که سوزی از هشتگ UnBlockMeMessi  استفاده کرد و از حدود ۱ میلیون فالوور خود خواست تا به او برای رفع مسدودیت حساب کمک کنند .

 

او در مصاحبه ای نیز گفت :

بیشترین دلیل ( بلاک شدن من توسط مسی ) دوست دخترش آنتونلا روکوزو است . البته تعجب هم ندارد . تصور کنید یک مدل عکس های منشوری را برای همسرش میفرسند و این ایده زیاد مورد پسند نیست .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

با این حال سوزی تسلیم نشد و همچنان به تلاش برای رسیدن به مسی ادامه میدهد . او پس از قهرمانی آرژانتین اقدام به خالکوبی چهره مسی کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است .

 

البته سوزی قبل از شروع کوپا آمریکا ۲۰۲۱ نیز برای قهرمانی مسی در این رقابت آرزوی موفقیت کرده بود و با اطمینان گفته بود که آنها قهرمان میشوند .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

حواشی : سوزی کورتز کیست و چرا توسط همسر مسی بلاک شد ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ