کوتینیو می تواند مقابل اتلتیک بیلبائو شماره ۱۰ بارسلونا را بپوشد !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، پس از ۱۳ سال سلطنت لیونل مسی با شماره ۱۰ و تبدیل پیراهن شماره ۱۰ به نمادی برای بارسلونا ، اکنون بارسلونا از وجود مسی خالی شده است و پیراهن او هم خالی است.

 

لیونل مسی سال ۲۰۰۸ این پیراهن را از رونالدینیو گرفت و با پیوستن فوق ستاره بارسلونا به پاری سن ژرمن ، اکنون دیگر این پیراهن دست هیچ بازیکنی نیست. این شماره سنگین است و پس از رفتن مسی هز کس این شماره را بپوشد باید سنگینی آن را تحمل کند.

 

به همین دلیل بارسلونا این شماره را به فیلیپ کوتینیو پیشنهاد داده است. ری ماناج شماره ۱۴ را از کوتینیو دریافت کرده است و ستاره برزیلی بارسلونا اکنون بدون شماره است.احتمال خروج پیانیچ و اومتیتی وجود دارد که به ترتیب شماره ۸ و ۲۳ خالی می شود.

 

به این ترتیب فعلا فقط شماره ۲۵ خالی است که لالیگا آن را برای دروازه بان نگه می دارد. کوتینیو می داند فشار زیادی روی او وارد می شود ، اما پوشیدن پیراهن را رد نکرده است و درباره آن فکر می کند.

 

در واقع با توجه به قوانین لالیگا ، اگر بارسلونا تا روز شنبه هیچ خروجی ای نداشته باشد و کوتینیو به بازی با بیلبائو برسد ، ستاره برزیلی مانند دوران حضور در لیورپول و بایرن مونیخ در بارسلونا هم شماره ۱۰ را می پوشد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

کوتینیو می تواند مقابل اتلتیک بیلبائو شماره ۱۰ بارسلونا را بپوشد !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ