«اودگارد باید خودش را با رئال مادرید وفق بدهد»

0

رئال مادرید نیوز : اودگارد حس بدی را ایجاد کرد آن هم در حالی که همه نگاه ها روی او و یوویچ بودند. هر دو چهره های جدید پروژه بودند چرا که در فصل گذشته در نیم فصل قرضی از تیم رفتند. انتظارات از بازیکن نروژی خیلی بیشتر است. چند حرکت ویژه داشت، مثل استارتی که با توپ زد و به گل رودریگو ختم شد اما در عین حال این حس وجود ندارد که از آن بازیکنانی نیست که بتواند ریتم بازی را تعیین کند.

اگر آنچلوتی به استفاده از سیستم ۳-۳-۴ اصرار بورزد، اودگارد خیلی بعید است که جا بیافتد. همین اتفاق در مورد زیدان هم رخ داد. در آرسنال آرتتا در ۹۰ درصد بازیها در پست بازیساز خالص با دو هافبک میانی بازی کرد و معمولا سبایوس و ژاکا پشتش بودند. اودگارد در این پست می تواند بهترین کارایی خود را داشته باشد. در رئال اما جرقه های ناگهانی کافی نیست بلکه ثبات مهم است.

به نظر می رسد که در ترکیب رئال مادرید خرید دیگری جز الابا در کار نباشد (هر چند که اتفاقات غیرمنتظره برای امباپه ادامه دارد) و بدین ترتیب اودگارد، ایسکو یا سبایوس در خط هافبک باید گامی به جلو بردارند به خصوص در مورد مودریچ یا کروس که کم کم باید بیشتر استراحت کنند. اودگارد باید حس و حالش را عوض کند و با فوتبال رئال هماهنگ شود،  نه این که تیم با کیفیت های او هماهنگ شود.

مارکو رویز

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«اودگارد باید خودش را با رئال مادرید وفق بدهد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ