نتایج آزمون بازیکنان رئال مادرید در گلاسکو: دو برنده و شش ناکام

0

رئال مادرید نیوز : بازی رئال مادرید و سلتیک در گلاسکو قطعا برای آنچلوتی فرصتی بود تا بازیکنانش را بهتر بشناسد. در این بازی فقط رودریگو گوئس و لونین نمره قبولی گرفتند در حالی که بقیه بازیکنان مردود شدند.

لونین: دروازه بان اوکراینی درخشان ترین بازیکن میدان بود که مانع از آن شد که شکست رئال مادرید سگین تر باشد. او در نیمه اول توپگیری های فوق العاده ای داشت و دروازه را بسته نگه داشت اما در نیمه دوم نتوانست جلوی شکست را بگیرد. قطعا قرار نیست که در آینده نزدیک جانشین کورتوا شود اما قطعا گلری مطمئن برای رئال است.

رودریگو گوئس: بازیکن برزیلی نیز با نمره خوبی در گلاسکو قبول شد. رودریگو جسور بازی کرد و از تنها فرصت رئال در مقابل رنجرز به نحو احسن استفاده کرد. چند حرکت خوب داشت و می تواند بازیکن مهمی در رئال داشته باشد.

اودگارد : بازیکن نروژی در مقابل رنجرز اثر خوبی از خود ارائه نداد و نتوانست در جریان بازی نقش داشت. تنها حرکتش ضدحمله ای در نیمه اول بود که به گل رودریگو منجر شد. همچنان در رئال مادری دنمی درخشد.

لوکاس وازکز: بهترین عملکردش در رئال را در فصل گذشته در پست دفاع راست داشت اما ماندن اودریوزولا باعث شده تا پستش عوض شود و به جلو برود و همین مسئله باعث شد تا کیفیت بالایی نداشته باشد. لوکاس روی گل اول رنجرز مقصر بود و به حریف پاس گل داد.

ایسکو: بازیکن مالاگایی می داند که اینده اش روی هواست. ایسکو مقابل رنجز عملکرد جالبی نداشت و به هیچ وجه این حس وجود نداشت که گامی به جلو برداشته است. در فصل های اخیر به شدت مورد انتقاد بوده و در مقابل تیم اسکاتلندی نیز چیزی برای عوض کردن شرایط از خود ارائه نداد.

مارسلو: با حضور انچلوتی به نظر می رسید که امید بیشتری کافی کرده اما امید داشتن کافی به نظر نمی رسد. در فاز دفاعی عملکرد جالبی نداشت و رایت به سادگی از او عبور می کرد. در عملکرد یک پاس خوب به آریباس داد اما اثر دیگری نداشت. به نظر می رسد که فرصت ندادن به میگل گوتیرز می تواند یک اشتباه بزرگ باشد و قطعا کارلتو از این بازیکن در طول فصل استفاده خواهد کرد.

لوکا یوویچ: مهاجم صرب در مقابل رنجرز یک نیمه بازی کرد که به هیچ وجه دیده نشد. با مربی جدید و در غیاب بنزما فرصت خوبی داشت تا احیا شود اما چیز خودی از خود ارائه نداده و نتوانسته نمایش عملکرد جالبی داشته باشد.

اودریوزولا: یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر تیغ انتقادها قرار دارد. در مقابل رنجز عملکرد جالبی نداشت و اشتباهات زیادی داشت و نتوانست امیدی به هواداران بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نتایج آزمون بازیکنان رئال مادرید در گلاسکو: دو برنده و شش ناکام

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ