معمایی به نام فرلاند مندی؛ بدون تمرین در فاصله دو هفته تا شروع فصل

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی چهارمین هفته تمریناتش را سپری می کند که خبری از حضور فرلاند مندی درون زمین و تمرین کردنش با هم تیمی ها نیست. در حقیقت این دفاع چپ ۲۶ ساله در حالی که در دو فصل اخیر از بازیکنان مهم رئال بوده به علت مصدومیتش بیش از سه ماه است که از میادین دور بوده است.

مندی حالا در فاصله دو هفته تا شروع لالیگا مصدوم است و به نظر می رسد که به خاطر این مصدومیت طولانی در شروع لالیگا حضور نخواهد داشت. او در سه ماه و نیم اخیر فقط یک بازی مقابل چلسی داشت که به علت مصدومیت نمایش جالبی هم در آن بازی نداشت.

مندی در دو فصل اخیر جایگاهش را در ترکیب رئال تثبیت کرده است و به همین خاطر است که مصدومیت وی نگران کننده است. این بازیکن در فصل گذشته با ۳۲۶۰ دقیقه پنجمین بازیکن تیم زیدان از نظر دقایق بود اما به علت مصدومیت یورو را از دست داد چرا که اگر آماده بود قطعا در لیست دشان قرار گرفت. به هر صورت فعلا به نظر می رسد که مصدومیت وی به یک معما تبدیل شده چرا که هنوز با تیم تمرین نکرده است. کیفیت پایین مارسلو در حال حاضر باعث شده تا رئال در مورد پست دفاع چپ نگرانی داشته باشد هر چند که آلابا و میگل گویترز هم در صورت نیاز می توانند در این پست بازی کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

معمایی به نام فرلاند مندی؛ بدون تمرین در فاصله دو هفته تا شروع فصل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ