پیروانی: عدد ۶ سال آینده را نمی‌توانند از بین ببرند/ قهرمانی پرسپولیس را به دشمنان تسلیت می‌گویم!

0

پرسپولیس نیوز

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس به هواداران‌شان همچنین قول داد فصل آینده عدد ۶ را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنند و در این میان اشاره‌ای هم به پیروزی ۶ گله سال ۵۲ برابر استقلال داشت! با او در همین زمینه گفت‌وگو کردیم.

شما در پایان بازی با پیکان برای خیلی ها کُری خواندید. ماجرا چه بود؟

کُری نبود بلکه واقعیت فوتبال ما بود. اینکه خیلی‌ها در بیرون زمین علیه ما متحد شده بودند تا پرسپولیس را زمین بزنند اما نتوانستند. حالا این قهرمانی را به دشمنان قسم خورده پرسپولیس تسلیت می‌گویم!

تسلیت؟!

بله، قهرمانی پرسپولیس را به برخی دوستان بی‌معرفت تسلیت بگویم. به رقیبانی که در زمین حریف پرسپولیس نمی شدند و بیرون زمین علیه ما متحد و مشترک‌المنافع شده بودند. تسلیت به همه کسانی که از قهرمانی پرسپولیس ناراحت هستند اما باید بدانند قهرمان شدن و جام گرفتن با حرف زدن، تهمت زدن و حاشیه‌سازی بدست نمی‌آید بلکه باید برای به‌دست آوردن آن جنگید!

جمله‌ای کنایه‌آمیز علیه تیم‌های صنعتی گفتید؟

من منظور خاصی نداشتم اما گفتم ما ما سرمایه‌دارترین تیم تهران هستیم، سرمایه دارترین تیم ایران هستیم و سرمایه‌دارترین تیم آسیا! منظورم از سرمایه، پول‌های بی‌حساب و کتاب دولتی نیست. منظورم این بود که ما بیشترین طرفدار را در ایران و آسیا داریم. هوادارانی که بزرگ‌ترین سرمایه برای پرسپولیس هستند و تا زمانی که این طرفداران، این بازیکنان حرفه‌ای و با غیرت و این کادرفنی با دانش را داریم می‌توانیم جلوی دشمنان مشترک‌المنافع بایستیم و قهرمان شویم.

کُری ظریفی هم با عدد ۶ و قهرمانی فصل آینده خواندید؟

قول دادم ششمین قهرمانی را هم سال آینده بدست آورده و عددی تاریخی را بار دیگر به ثبت خواهیم رساند. این عدد ۶ را دیگر نمی‌توانند مثل قبل گذشته، سند، فیلم و مدارکش را مفقود یا از بین ببرند. این عدد ۶ به عشق طرفداران پرسپولیس سال آینده ثبت و امضاء خواهد شد.

در پایان حرف ناگفته‌ای ندارید؟

در جشن پنجمین قهرمانی پرسپولیس جای هواداران حسابی خالی بود. جشن گرفتن زمانی شورانگیز می‌شود که تماشاچی در استادیوم باشد. جای همه پرسپولیسی‌ها در استادیوم آزادی خالی بود اما انرژی مثبت این عزیزان را دریافت کرده و بچه‌ها با تمام وجود به عشق آنها به زمین رفتند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پیروانی: عدد ۶ سال آینده را نمی‌توانند از بین ببرند/ قهرمانی پرسپولیس را به دشمنان تسلیت می‌گویم!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ