شگرد جدید پسران شرور برای زورگیری

0

سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: با وصول پرونده ای به پلیس آگاهی مبنی بر زورگیری از راننده خودروهای مسافربری و آژانس در سطح شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با احضار چهار تن از شکات متوجه شدند که سارقان با دربست گرفتن خودروها به قیمت بالا راننده ها را به مناطق خلوت و حاشیه شهر کشانده و در فرصت مناسب وجوه نقد و اشیاء گرانبهای آنها را به سرقت می بردند.

عکس زورگیری عکس پسران شرور عجیب ترین ها زورگیری پسران شرور اخبار حوادث اخبار جنایی اخبار جالب

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات از شکات پرونده چهره فرضی یکی از سارقان به نام «جلال» ترسیم و مورد شناسایی قرار گرفت که ماموران مبارزه با سرقت با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار وی را شناسایی و مخفیگاهش را زیر نظر قرار دادند و با کنترل نامحسوس مکان مورد نظر توانستند متهم را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه بازجویی ها با مشاهده تعدادی از مالباختگان به ۲۴ فقره زورگیری از راننده های مسافرکش و آژانس های مشهد با همدستی فردی به نام «فرهاد» اعتراف کرد که در این راستا همدست وی نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به دستگیری دو مالخر و شناسایی ۱۰ مالباخته دیگر در این پرونده، افزود: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان و دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ