بغض ستاره پرسپولیس ترکید/ ملی پوش پرسپولیس نتوانست خودش را کنترل کند

0

پرسپولیس نیوز یکی از بازیکنانی که در پایان بازی با پیکان قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم بود.

همان طور که قبلا نوشتیم بازی با پیکان آخرین بازی محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس و با پیراهن سرخ این تیم بود و بعد از این دیدار کنعانی زادگان از هم تیمی هایش خداحافظی کرد.

کنعانی زادگان با توافقی که از ماه ها قبل انجام داد قرار است فصل آینده در لیگ ستارگان قطر و برای تیم الاهلی توپ بزند و به همین دلیل او راهی قطر می شود.

طبق خبرهای دریافتی کنعانی زادگان روز یکشنبه ساعت ۱۶ مستقیما از تهران راهی قطر می شود تا بعد از انجام کارهای مربوط به قراردادش به تمرینات و اردوی آماده سازی تیم جدیدش ملحق شود.

کنعانی زادگان بعد از پایان جشن قهرمانی در یک لایو اینستاگرامی قصد خداحافظی از هواداران پرسپولیس را داشت که ناگهان بغضش ترکید.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در حالی نتوانست خودش را کنترل کند که هواداران پرسپولیس از او درخواست کردند تا برای فصل بعد هم در تیمشان بماند ولی با توجه به توافقات انجام شده کنعانی زادگان به طور حتم فصل آینده را در لیگ قطر سپری خواهد کرد.

محمد حسین کنعانی زادگان بیوگرافی محمدحسین کنعانی اینستاگرام محمدحسین کنعانی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بغض ستاره پرسپولیس ترکید/ ملی پوش پرسپولیس نتوانست خودش را کنترل کند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ