امباپه، پی اس جی را بخشید/ پالس مثبت خبرنگاران نزدیک به پرز

0

رئال مادرید نیوز : بحث پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید همچنان داغ است. در حال حاضر خبرنگاران نزدیک به پرز سعی می کنند که در فاصله یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به هواداران روحیه بدهند.

در حقیقت خوزه فلیکس دیاز و جوزپ پدررول دو بازوی رسانه ای پرز در مارکا و ال چیرینگیتو هستند و سعی می کنند که حس هواداران را مثبت نگه می دارند. آنها به خوبی می دانند که اگر امباپه نیاید و تیم در فصل آینده نتیجه نگیرد کار پرز تمام است و اربابشان را از دست می دهند و سعی می کنند حداقل در ظاهر که شده امید هواداران را حفظ کنند. یکشنبه شب فلیکس دیاز در پیامی در توئیتر در مورد خرید امباپه نوشت:”مرحله به مرحله.” و از طرفی پدررول نیز ویدیویی از “تیک تاک” گفتن های معروفش با پس زمینه امباپه منتشر کرد و هواداران را دعوت کرد که منتظر تماشای برنامه ای باشند که بامداد سه شنبه (کمتر از ۲۴ ساعت دیگر) پخش می شود چرا که احتمالا اخبار جدیدی در مورد امباپه دارد.

از سویی امباپه این روزها در تمرینات امباپه شرایط بهتری دارد و به نظر می رسد که پی اس جی را به خاطر اقدام کثیقشان در انتشار مصاحبه سه ماه پیش بخشیده است. در حقیقت مدیران قطری پی اس جی مصاحبه ای که مربوط به سه ماه پیش بود را مصاحبه تازه جا زدند. در این مصاحبه امباپه گفته بود که رویایش قهرمانی اروپا با پی اس جی است اما این صحبت ها در زمانی زده شد که پی اس جی هنوز توسط سیتی از چمپیونزلیگ حذف نشده بود. امباپه از زمان بندی پی اس جی در انتشار این مصاحبه به شدت عصبانی بود اما حالا به نظر می رسد که کیلیان آنها را بخشیده است چرا که استوری هایی حاوی لبخند در اینستاگرامش منتشر کرده و مشخص است که حس و حال بهتری دارد و پاریسی ها را بخشیده است. کیلیان حالا منتظر است تا اگر پی اس جی در یک سال آینده اجازه پیوستنش به رئال را ندهد در تیم پاریسی بماند و در سال ۲۰۲۲ رایگانه به رئال مادرید بیاید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

امباپه، پی اس جی را بخشید/ پالس مثبت خبرنگاران نزدیک به پرز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ