ساعت کشتی محمدهادی ساروی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

0

بازی کشتی فرنگی محمد هادی ساروی نیمه نهایی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ساعت چند است؟

بازی کشتی فرنگی محمد هادی ساروی مرحله نیمه نهایی در المپیک ۲۰۲۱ از ساعت ۱۳:۴۵ برگزار می گردد.

محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی -۹۷ کیلوگرم با آرتور الکسانیان مسابقه دارد.

محمدهادی ساروی کیست ساعت کشتی المپیک به وقت ایران ساعت پخش مسابقه ایران ساعت پخش مسابقات کشتی تیم کشتی فرنگی برنامه بازیهای المپیک Mohammad Hadi Saravi

آرتور گئورگی الکسانیان Artur Aleksanyan متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۹۱ در لنیناکان (گیومری فعلی) کشتی‌گیر اهل کشور ارمنستان است که در رشته فرنگی فعالیت می‌کند.

وی چهار مرتبه در مسابقات قهرمانی جهان، چهار مرتبه در مسابقات قهرمانی اروپا و دو بار نیز در بازی‌های المپیک موفق به کسب مدال شده‌است.

پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک در ۲ وزن دوم امروز (دوشنبه) از ساعت ۶:۳۰ به وقت ایران در سالن ماکوهاری مسه توکیو آغاز شد و روز سه‌شنبه به پایان می‌رسد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی (دارنده طلای قهرمانی آسیاو برنز امیدهای جهان در دور نخست آدم بودجلمین از الجزایر را ۹ بر صفر شکست داد. ساروی در مرحله بعد «کایریل میلوف» از بلغارستان (دارنده نقره جهان/ نقره اروپا/ نقره المپیک جوانان ۲۰۱۴) را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

ساروی در مرحله باید به مصاف آرتور الکسانیان از ارمنستان (دارنده طلا و برنز المپیک/ ۳ طلا و ۲ نقره جهان) برود.

به این ترتیب تا ساعاتی دیگر و در مبارزه‌های نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی با آرتور آلکسانیان روبرو می‌شود. موسی اولویف دارنده ۲ طلا و یک نقره قهرمانی جهان از روسیه با تادیوز میچالیک دارنده مدال برنز اروپا از لهستان مصاف خواهد داد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ