انتشار نقشه کشور تروریست‌های تکفیری “داعش”! + عکس

1
دولت اسلامی عراق و شام موسوم به “داعش” که در تلاش است تا به منظور ایجاد آنچه یک کشور اسلامی خوانده، شهرهای مختلف عراق را تصرف کند، نقشه‌ای منتشر کرده که نشان دهنده برنامه آن‌ها برای پنج سال آتی است.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه دیلی‌میل، این نقشه‌ها در چند روز گذشته در توییتر به اشتراک گذاشته شده‌اند. این نقشه‌ها بخش‌هایی از آفریقا، خاورمیانه و حتی اروپا را نشان می‌دهند که به رنگ مشکی هاشور خورده‌اند و نشان دهنده مناطقی هستند که داعش امیدوار است بخش‌هایی از کشور تحت حکومت‌اش شوند.

داعش یک گروه شبه‌نظامی تروریستی است که در حال حاضر در سوریه و عراق نیروهایی دارد که در تلاشند شهرهای مختلف این دو کشور را تصرف کنند.

این نقشه‌ها درست زمانی منتشر شد که داعش ایجاد یک “خلافت” را اعلام کرد که تمامی مناطق تحت کنترل آن‌ها در عراق و سوریه را شامل می‌شود.

عکس داعش داعش جنایات داعش اخبار داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. احسان می گوید

    چ خوش اشتها هم بودن حرامزاده ها ….حاج قاسم روحت شاد مرد بزرگ که طومار این بی همه چیزها رو پیچیدی و شهید وطن شدی و امروز به خاطر فساد برخی ، نام شما مظلوم واقع میشه… تف بر شرف خیانتکاران به ملت و سرزمین ایران … روح شهدا شادو ای کاش اونها بودن و برخی دیگر نبودن