بیانیه تند رئال مادرید علیه لالیگا:«توافق با CVC مضرترین قرارداد تاریخ ۱۱۹ ساله باشگاه ماست»

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید بیانیه ای را علیه توافق ۲.۷ میلیارد یورویی لالیگا و شرکت سی وی سی منتشر کرد:

– این توافق بدون در نظر گرفتن نظر رئال مادرید و بدون اطلاع این باشگاه انجام شده و لالیگا برای اولین بار امروز اجازه داد تا دسترسی محدودی را به مفاد قرارداد داشته باشیم.

– باشگاه ها بر اساس توافق قبلی به مدت سه سال حق تبلیغات خود را فروخته اند. اما این قرارداد با ساختاری فریب دهنده باشگاه ها را وادار می کند تا به مدت ۵۰ سال و بر خلاف قانون ۱۰.۹۵ درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به یک شرکت بفروشند.

– مذاکرات بدون ایجاد پروسه رقابتی و شرایط اقتصادی انجام شده است و قرار است که به شرکت سی وی سی سالانه بیش از ۲۰ درصد صعود برسد. این شرکت فرصت طلب پیش از این تلاش برای توافقاتی مشابه با لیگ های ایتالیا و آلمان داشته که ناموفق بوده است.

– رئال مادرید نمی تواند از معامله ای حمایت کند که آینده ۴۲ باشگاه لالیگا و لیگ دسته دو را به سرمایه گذاران هدیه می دهد و آینده باشگاه هایی که در طول ۵۰ سال آینده در این دسته ها هستند را تعیین می کند.

– رئال مادرید از هواداران قانونگذار خود دعوت می کند تا در مورد این توافق جلسه بگذارند و در مورد ضررهای مالی بی سابقه در تاریخ ۱۱۹ ساله ما که با این توافق ایجاد می شود، صحبت کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بیانیه تند رئال مادرید علیه لالیگا:«توافق با CVC مضرترین قرارداد تاریخ ۱۱۹ ساله باشگاه ماست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ