مرگ غم انگیز افسانه احسانی (پرستار) در خوزستان +عکس

0

افسانه احسانی کیست

یکی دیگر از مدافعان سلامت استان خوزستان به نام افسانه احسانی از پرستاران بیمارستان مهر اهواز آسمانی شد.

متاسفانه با خبر شدیم که صبح امروز دانش آموخته دانشکده پرستاری علوم پزشکی آبادان، پرستار جوان سرکار خانم افسانه احسانی چشم از جان فرو بست.

مرحومه احسانی باردار بودند و با علائم ریوی در بیمارستان بستری بودند. فرزند زنده یاد احسانی با سزارین اورژانسی متولد شد اما متاسفانه زنده یاد احسانی قبل از دیدن فرزند خود چشم از جهان فرو بست.

روحش شاد و یادش گرامی باد

کشته شدگان کرونا اخبار خوزستان

وی پرستار و متولد سال ۱۳۷۴ ، باردار و تک فرزند دختر یک خانواده در اهواز بود!

به مدت چهار روز تنگی نفس شدید میگیرد و پس از مراجعه به بیمارستان ظاهرا تنها یک گرافی از ریه هایش انجام میشود.

به وی اعلام میکنند که ریه اش دچار عفونت شده است، نمونیا تشخیص افتراقی بوده و کووید تشخیصی با احتمال کمتر.  همچنین لازم به ذکر است به دلیل بارداری سی تی اسکن انجام نشده و تست pcr وی منفی بوده!

بلافاصله سزارین اورژانسی میشود و خوشبختانه پسرش سالم بدنیا می‌آید اما خودش پس از عمل، سچوریشن پایینی داشته که با اکسیژن تراپی هم بالا نیامد که مجبور می‌شوند او را اینتوبه کنند.

در دو بیمارستان خصوصی که شاغل بود به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا به او پذیرش نمیدهند و به بیمارستان دیگری منتقلش می‌کنند، در آنجا به او رمدیسور هم دادند اما کارساز نبود ، تا اینکه امروز ساعت ۴ صبح، پرستار ۲۶ ساله بدون اینکه پسرش را ببیند ایست قلبی میکند و دفتر عمرش برای همیشه بسته می‌شود … (روحش شاد)

گفتنی است بیمارستان های قید شده از نظر امکانات مجهزتر از بیمارستان های خصوصی اما شلوغ تر هستند ، شاید اگر خانم احسانی به انجا هم منتقل میشد باز همین سرنوشت را داشتند اما اینکه در بیمارستان محل کارش به وی تخت ندهند بسیار تلخ و آزاردهنده است.

در همین ارتباط سازمان نظام پرستاری پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر آسمانی شدن روح پاک مرحومه مغفوره، خانم افسانه احسانی پرستار و مادر جوان باردار و مدافع سلامت خوزستانی که پس از عمل جراحی اورژانسی سزارین؛ علیرغم تلاش تیم معالج و نجات تولد فرزندشان، به لقاء الله پیوست، بسیار دردناک بود.

بی شک این اتفاق ناگوار همه ما و آحاد جامعه پرستاری را متأثر کرده است، سازمان نظام پرستاری این ضایعه دردناک و غم انگیز را به بازماندگان محترم، خانواده گرامی و جامعه بزرگ پرستاری تسلیت و تعزیت می گوید و از ایزد منان غفران الهی را، برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان معزز او مسئلت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ