افغانی سنگ دل ، یک زن تهرانی را در فشم به قتل رساند + عکس

3
راز مرد افغان که در جریان اجرای نقشه آزار و اذیت زن جوان او را به قتل رسانده بود، با کمک سگهای جسد یاب فاش شد.
 پنجم فروردین امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه ۳۶ ساله با خودرو پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج و دیگر به منزل بازنگشته است .
قتل در فشم قاتل افغانی افغانی قاتل اخبار قتل اخبار حوادث

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدان” و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیگی به پرونده ، مشخصات خودرو پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت ، خودرو پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری ۱۶۲ فشم و به صورت رها شده کشف شد .

با توجه به کشف خودرو فقدانی در منطقه فشم ، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت، ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگهای آموزش دیده جسدیاب منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جستجو قرار داده و موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند .

قتل در فشم قاتل افغانی افغانی قاتل اخبار قتل اخبار حوادث
با کشف جسد در داخل باغ ، نگهبان باغ به نام “سخی . ع” ۳۵ ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار می گیرد .

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شده اما پس از بازرسی محل سکونتش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتول ، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

“سخی” که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده ، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین متوجه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت .راننده خودرو به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به بازرسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم.

به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل ، با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید . به محض ورود مقتول به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتول با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد . در حالی که بسیار عصبانی شده بودم ، شال مشکی رنگی همراه زن جوان را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم . پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم . قصد داشتم تا خودروی زن جوان را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز ، مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند  .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و پرونده به همراه متهم برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. Danial می گوید

    baz ham afghani haye mohtaram 😐

  2. ترانه می گوید

    جالبه که بسیار مارو متهم به نژادپرستی علیه افغانیهای محترم میکنند

  3. حسام ترک قشقایی می گوید

    چه انسانهای محترمی….کشورشونو ول کردن تلپ شدن رو ما…