آمار قابل توجه هافبک فولاد در فینال جام حذفی

0

پایگاه خبری فوتبالی-هافبک دفاعی فولاد بهترین بازیکن دیدار فینال جام حذفی بود.

به گزارش فوتبالی، زبیر نیک‌نفس که از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفته بود با یک بازی روان و بی نقص نقش تاثیرگذاری در قهرمانی فولاد ایفا کرد. نیک نفس یک عنصر کاملاً کلیدی در ترکیب جواد نکونام بود تا میانه میدان را در دست بگیرد و کمربند دفاعی را برای قرمزپوشان محکم کند.

۱۲ نبرد موفق، ۱۶ بازپس‌گیری توپ، ۵ نبرد هوایی موفق، ۴ تکل موفق و دقت پاس ۹۵ درصد آمار خیره‌کننده‌ای است که این هافبک سنندجی فولاد از خود بجا گذاشت تا کارشناسان سایت متریکا با نمره خوب ۷.۷۹ او را به عنوان بهترین بازیکن این دیدار برگزینند.

این هافبک خلاق در کنار آبشک زوج موفقی را تشکیل داده و سعی می کردند تفکرات کادرفنی فولاد را در ۹۰ دقیقه و وقت ها اضافه به خوبی پیاده کنند تا فولاد بتواند در ضربات پنالتی جشن قهرمانی بگیرد.

نیک نفس و وریا غفوری که هر دو از دوستان صمیمی و همشهری یکدیگر هستند دوئل های جذابی را در طول بازی به ثبت رساندند که تصاویر آن بارها از سوی عکاسان حاضر در ورزشگاه شکار شده است.

با توجه به حضور کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه، نیک نفس انگیزه ویژه ای برای درخشش در این بازی داشت و عملکرد او به شکلی بود که نکونام او را تا پایان بازی در زمین حفظ کرد و حتی بعد از تعویض آبشک مسئولیت او در جنگ‌های میانه میدان بیشتر شد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمار قابل توجه هافبک فولاد در فینال جام حذفی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ