رضا اسدی قراردادش را با سن پولتن فسخ کرد/ مقصد پرسپولیس است یا استقلال؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی قرارداد خود را با سن پولتن اتریش فسخ کرد.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی هافبک ایرانی که در پایان فصل گذشته راهی لیگ بلژیک و باشگاه سن‌پولتن شده بود با مسؤولان این باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق رسید.

اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی سن‌پولتن اتریش شد، یک فصل پس از حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی دست یافت.

اسدی که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را نیز در کارنامه دارد و قبل از حضور در تراکتور در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته بود، حالا پس از تجربه بازی در فوتبال اتریش شرایط را برای ادامه همکاری‌اش با باشگاه سن‌پولتن مهیا ندید و امروز در جلسه ای با مدیران این باشگاه اتریشی برای جدایی به توافق رسید تا فصل آینده را در لیگ برتر فوتبال ایران به بازی بپردازد.

یک منبع موثق به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی خبر داد که رضا اسدی نفر اول لیست یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات است و حتی جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نیز دو جلسه با مدیربرنامه های او بر سر حضور در پرسپولیس مذاکره کرده اند اما این مذاکرات فعلا متوقف شده است و در حالی که اسدی بازیکن آزاد محسوب می شود هر لحظه امکان دارد به یکی از پیشنهادهای خوبی که در لیگ برتر ایران دریافت کرده است پاسخ مثبت دهد.

گفته می شود این بازیکن پیشنهاد بالاتری نسبت به پرسپولیس از استقلال، گل گهر و سپاهان دریافت کرده است و حتی مدیران باشگاه استقلال اصرار زیادی به عقد قرارداد با این بازیکن دارند اما اسدی هنوز به استقلالی ها پاسخ مثبتی نداده و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

یحیی گل محمدی با توجه به اینکه اسدی جزو آن دسته از بازیکنانی ایت که می تواند در دو پست (هافبک دفاعی و مدافع) به میدان برود علاقمند به جذب او است و با توجه به اینکه مصدومیت های پی در پی کمال کامیابی نیا در این فصل حسابی کادر فنی قرمزها را کلافه کرد و یکی از عوامل باخت آنها حتی در دربی جام حذفی بود تصمیم به جذب رضا اسدی گرفته اند.

البته اسدی گزینه استقلالی ها هم هست اما پرسپولیس تا این لحظه تلاش بیشتری برای به خدمت گرفتن او انجام داده است. باید منتظر ماند و دید آیا مذاکرات مدیران پرسپولیس و رضا اسدی دوباره از سوی قرمزها از سر گرفته خواهد شد یا این هافبک جنگنده و خلاق را در لیگ بیست و یکم یا پیراهن استقلال و یا تیم دیگری خواهیم دید.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رضا اسدی قراردادش را با سن پولتن فسخ کرد/ مقصد پرسپولیس است یا استقلال؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ