شماره ۱۰ تراکتور مال چه کسی است؟

0

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به انصاری فرد خوش آمد می گویم.

سعید دقیقی درباره شرایط تیم تراکتور سازی اظهارداشت: شرایط تیم خوب است. داریم همه تلاشمان را می کنیم تا با شروع بازیها به آمادگی لازم برسیم. الان هم از فشار تمرینات کم شده و داریم خودمان را برای شروع لیگ آماده می کنیم.

وی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در شروع لیگ گفت: بالاخره باید با همه تیمها بازی کنیم و فرقی ندارد این بازی اول لیگ باشد یا آخر آن. معلوم است که بازی با پرسپولیس در آزادی سخت است خصوصا که هواداران هم از این بازی استقبال خوبی خواهند کرد اما ما هم می خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم و به کمتر از آن قانع نیستیم.

دقیقی در خصوص پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتور گفت: به انصاری فرد خوش آمد می گویم و از حضور او در تراکتور خوشحالم چون تیم ما قوی تر می شود. در همه پست ها نفرات خوبی گرفته ایم و امیدوارم همه بازکنان جذب شده بتوانند به تراکتور کمک کنند.

مهاجم تراکتور درباره ترافیک ایجاد شده در خط حمله این تیم افزود: در این باره بهتر است جلالی صحبت کند. او حتما برنامه خاصی برای استفاده از این بازیکنان دارد و می داند چطور تیم را ارنج کند.

دقیقی درباره اینکه آیا شماره ۱۰ تراکتور را به انصاری فرد می دهد یا نه خاطرنشان کرد: چرا باید این کار را انجام بدهم؟ من وقتی با تراکتور قرارداد بستم گفتم شماره ۱۰ را می خواهم و الان هم این پیراهن متعلق به من است نه بازیکن دیگری. من به خاطر تراکتور ۴۰۰ میلیون ضرر کردم چون می توانستم قرارداد بالاتری با باشگاههای دیگر ببندم اما به عشق این تیم به تبریز آمدم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ