آذری در گفت و گو با فوتبالی: نکونام به کسی نیاز ندارد/ برای استقلالی‌ها خودشیرینی نکردم

0
پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری‌اش با این باشگاه توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری در مورد اینکه ادامه همکاری‌اش با فولاد به کجا رسید، اظهار داشت:” بین خانواده و فوتبال، خانواده‌ام را انتخاب می کنم. وظیفه دارم الان برای خانواده ام وقت بگذارم مگر اینکه در ۱۰-۱۵ روزی که وقت داریم این مسائل را جمع کنم.”

وی درباره اینکه یکی از شرطهای نکونام برای ادامه همکاری با فولاد، ماندن او در این تیم است، بیان کرد:” نکونام آنقدر قدرت دارد که به من نیاز ندارد و این حرفها، نشانه کرامت انسانی اوست. جواد یک فرمانده قدرتمند است که می تواند با هر مدیری کار کند. امیدوارم او پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و قهرمانی در جام حذفی کمترین حق اوست. امیدوارم او روزی سرمربی تیمهای خارجی شود و به نظرم او می‌تواند اولین مربی لژیونر ایران باشد.”

وی ادامه داد: “اگر تقدیرمان این بود که کنار هم کار می کنیم و اگر هم نتوانستیم مسائل و مشکلات را حل کنیم، خواهشی که از نکونام دارم این است که به کارش در فولاد ادامه دهد. از طرف دیگر من هم بعد از ۱۷ سال کار و چالش به آرامش نیاز دارم.”

سوال بعدی ما از مدیرعامل فولاد درباره این شایعه بود که او و نکونام فصل آینده در تیم دیگری با یکدیگر همکاری خواهند کرد و از طرف دیگر برخی هواداران استقلال تمایل زیادی به حضور او در تیم محبوبشان دارند، گفت:” هواداران استقلال، فوق‌العاده به من محبت دارند و در صفحه شخصی من پیامهای محبت‌آمیزی ارسال می‌کنند. اجازه دهید در جلسه هفته آینده با مدیران فولاد تکلیف من مشخص شود و بعد از آن با یک بیانیه در مورد آینده کاری خودم خیلی شفاف صحبت خواهم کرد. از هواداران خیلی خاص فولاد خوزستان هم تشکر می‌کنم چرا که بدون حمایت آنها این تیم هیچ چیز نمی‌شد.”

وی ادامه داد:” تا الان خودم را جایی تحمیل نکرده و جهت خودشیرینی حرف نمی‌زنم و با قلبم صحبت می‌کنم. در بازیهای استقلال و فولاد درباره این تیم صحبت کرده‌ام و مسائل باشگاه استقلال به من ارتباطی ندارد اما وقتی با یک رقیب بزرگ و شایسته مثل استقلال بازی می‌کنی بعد از بازی برای برخی سوال‌هایی ایجاد می‌شود و من قصد مداخله در امور استقلال برای خود شیرینی نداشتم.”

سعید آذری بیوگرافی سعید آذری اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آذری در گفت و گو با فوتبالی: نکونام به کسی نیاز ندارد/ برای استقلالی‌ها خودشیرینی نکردم

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ