فشارهای الخلیفی بی تاثیر است؛ دل امباپه با رئال مادرید است

0

رئال مادرید نیوز : تیبو وزیریان خبرنگار فرانسوی در توئیت اخیرش به آخرین شرایط کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی واکنش نشان داد و نوشت:”کیلیان امباپه می خواهد جدا شد. او خواستار جدایی شده و نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. چه با رئال در این تابستان چه رایگان در تابستان بعدی. او چند هفته پیش می خواست جدا شود  و گفته بود که علاقه ای به بازی کردن کنار مسی ندارد.

این در حالیست که سیرو لوپز خبرنگار اسپانیایی گفته است که مسی به اطرافیانش گفته که کاملا مطمئن است که امباپه فصل بعد هم در پاریس خواهد بود و حداقل یک سال دیگر می ماند.

فعلا استراتژی پی اس جی روی حفظ امباپه حداقل برای یک فصل دیگر است. الخلیفی در روز معارفه مسی چندین پیام به امباپه فرستاد و گفت که با توجه به این که تیم دلخواه بازیکن فرانسوی را آماده کرده، دلیلی ندارد که امباپه بخواهد برود و با ساختن ترکیبی کهکشانی باعث شده تا کیلیان توبرای جدایی نداشته باشد.

البته آس گزارش داده است که با وجود صحبت های الخلیفی، رئال کاملا آرامش دارد. مدیران رئال می گویند که کیلیان ذهن کاملا آماده ای دارد و فشارهای علنی الخلیفی باعث نمی شود که نظرش را عوض کند و قراردادش را تمدید کند. در حقیقت امباپه به همراه خانواده اش تصمیم قطعی برای پیوستن به رئال مادرید گرفته است و نظرش تغییر نخواهد کرد. اگر پی اس جی در این تابستان راضی به فروش او شود، در همین تابستان می رود در غیر این صورت منتظر تابستان آینده می شود تا انتقالش را نهایی کند و به صورت رایگان و بدون مزاحمت پاریسی ها به رئال بیاید. رئال و پی اس جی  هر دو می دانند که دیر یا زود این اتفاق رخ می دهد. امباپه به صورت خصوصی باهرا به رئال اوکی داده است و به زودی به رویایش می رسد و رئالی می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

فشارهای الخلیفی بی تاثیر است؛ دل امباپه با رئال مادرید است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ