«مسی و جمله ای که توسط امباپه نقض خواهد شد»

0

رئال مادرید نیوز : مسی در پاریس است. از استقبالی که از او شده به وجد آمد و حرفهایی ریسکی را زد. به گفته او، ستارگان بزرگ طول می کشد تا به لالیگا برگردند. شاید پانزده روز دیگر نظرش را عوض کند. دو هفته زمان باقی است تا آینده امباپه مشخ شود. بازیکنی که پنج بار پیاپی پیشنهاد پی اس جی را رد کرده است. او عاشق پیراهن سفید است. اما جدا از امباپه، جمله مسی خردمندانه نیست. درست است که لئو بهترین بازییکن تاریخ است اما این بار اشتباه کرد. این که بگویی ستارگان بزرگ طول می کشد تا به لالیگا برگردند، نادیده گرفتن اوست. به جز مسی و نیمار تقریبا هیچ کس دیگری از لالیگا به لیگ فرانسه نرفته است. اگر به لیگ انگلیس می رفت شاید می توانست چنین ادعایی داشته باشد اما به لیگ فرانسه رفته است که بدون تردید بازیکنان لالیگا از نظر کمیت و کیفیت از آنها بهترند.

ماجرای پی اس جی با پول قطیر چیز دیگری است. یک باشگاه دولتی که شرایطشان با همه باشگاه های دیگر اروپا (به جز چلسی و سیتی که مدیریتی مشابه آنها دارند) فرق دارند و باشگاه های دیگر باید علیه دوپینگ مالی بجنگند. آنها ثروتمندانی هستند که روی پول نفت خود خوابیده اند و هر روز ثروتمندتر می شوند. آنها برگزارکننده جام جهانی هستند و یوفا و فیفا حسابی هوایشان را دارند. آخرین باری که به خاطر فیرپلی مالی از آنها شکایت شد، دادگاه عالی ورزش درخواستشان را به خاطر نقص پرونده پذیرفت. آنها در آن تابستان نیمار و امباپه را خریده بودند. حالا مسی را خریدند و بر اساس قانون باید ۱۸۰ میلیون یورو درآمدزایی کنند تا حساب هایشان صاف شوداما کسی کاری به کارشان ندارد، علی الخصوص چفرین.

در فوتبال گاهی برخی چیزها را نمی توان توضیح داد. به طور مثال مشخص بود که مسی می رود. چه فکر دیگری می شد کرد وقتی هبترین بازیکن دنیا منتظر اتمام قراردادش برای مسی می ماند؟ صادقانه وقتی ماه ژوئن رسید، نشانه خیلی بدی بود. به همین خاطر است که امباپه هنوز با پی اس جی تمدید نکرده و از نظر من نه حالا و نه هیچ وقت تمدید نخواهد کرد. یکی دیگر از قواعد فوتبال این است که ستارگان خودشان تیمشان را انتخاب می کنند. پی اس جی هنوز به این حرف نرسیده است. آنها فکر می کنند که همه چیز را می توانند بخرند و نمی تاونند بفروشند. امباپه نمی خواهد ازادی خود و حق انتخاب تیم را بفروشد. در اول ژانویه ازاد می شود و پی اس جی دو هفته فرصت دارد تا خواسته این بازییکن را بپذیرد و با مبلغی معقول اجازه جدایی اش را در تابستان بدهد و بتواند فیرپلی مالی را رعایت کند یا این که شش ماه بعد رایگان از دستش بدهد آن هم در حالی که این بازیکن فکرش به رئال است. جمله مسی تاریخ انقضا دارد: ۳۱ آگوست.

خواکین ماروتو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«مسی و جمله ای که توسط امباپه نقض خواهد شد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ