دعوت بازیکنان پرسپولیس از طریق گروه واتساپی به تمرین/ شنبه اعتصاب سرخ شکسته خواهد شد؟

0

پرسپولیس نیوز

 این درحالی است که تا به امروز بازیکنان پرسپولیس به دو تاریخ اعلام شده برای آغاز تمرینات این تیم توجهی نکرده اند!

قرار بود روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه جاری تمرینات پرسپولیس دوباره از سرگرفته شود اما چند بازیکن اعلام کردند درصورتی در تمرین حاضر می‌شوند که باقی مانده پول و مطالبات فصل گذشته پرداخت شود.

وقتی این خبر به گوش مسئولان باشگاه رسید بار دیگر از مربیان پرسپولیس خواستند تمرینات را از روز ۱۸ مرداد ماه (چهارشنبه هفته گذشته) شروع کنند اما باز هم بازیکنان پیغام دادند حاضر به حضور در تمرینات در تاریخ جدید هم نیستند چرا که اول باید با آنها تسویه حساب انجام شود!

حالا در گروه واتساپی بازیکنان به آنان اعلام شده است که باید روز شنبه ۲۳ مرداد جاری در تمرینات حضور پیدا کنند تا خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با استقلال تاجیکستان آماده کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دیدار از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود.

برهمین اساس یحیی گل محمدی دوست ندارد تمرینات تیمش بیشتر از دو هفته تعطیل شود و می خواهد تمرینات آماده سازی را از روز شنبه آغاز کند.

تمرینات پرسپولیس در شرایطی از شنبه آغاز می‌شود که بازیکنان و مربیان این تیم هنوز قرارداد فصل پیش و آپشن‌های مربوط به آن را دریافت نکرده‌اند.

یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواسته با سرخپوشان تسویه شود تا بعد از آن در مورد بازیکنان آزاد تصمیم گیری شود.

در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند طی هفته آینده پرداختی به بازیکنانشان را به صد در صد رسانده و حتی بخشی از آپشن‌های آنها را نیز پرداخت کنند.

این قول از طریق بزرگترهای پرسپولیس به بازیکنان داده شده و باید دید بازیکنان این تیم اعتصاب خود را شکسته و حاضر به تمرین می شوند یا اینکه تمرین نمی کنند؟

به نظر می رسد احتمال تمرین کردن پرسپولیسی ها بیشتر است چرا که یحیی گل محمدی قصد وساطت دارد تا تیمش را مهیای بازی با استقلال تاجیکستان کند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دعوت بازیکنان پرسپولیس از طریق گروه واتساپی به تمرین/ شنبه اعتصاب سرخ شکسته خواهد شد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ