شوک یک ستاره ملی پوش به مدیرعامل پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در حالی فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را در فصل تابستان آغاز کرده که هنوز برای تمدید قرارداد با بازیکنان آزاد خود به توافق کتبی نرسیده است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه در نشست‌هایی که در روزهای گذشته با این بازیکنان و نماینده‌های آنها داشته به توافق اولیه برای تمدید قرارداد رسیده بود.

او که نتوانست محمد حسین کنعانی زادگان را در پرسپولیس نگه دارد تمام تلاش خود را برای حفظ احمد نورالهی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و امید عالیشاه به کار گرفته تا مانع از جدایی آنها شود.

نورالهی در بین این بازیکنان دو بار با سمیعی دیدار داشته است و شرط مالی خود را برای ماندن در پرسپولیس کاهش داد تا مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره با هیأت مدیره مجوز بستن قرارداد با مبلغ درخواستی او را دریافت کند.

سمیعی که فکر می‌کرد نورالهی در پرسپولیس به طور قطع خواهد ماند سراغ سایر بازیکنان آزاد این تیم رفت تا آنها را مجاب به ماندن کند. با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با شوک خبر جدایی این بازیکن در فضای مجازی روبرو شد.

مهدی ترابی هافبک ملی پوش پرسپولیس که دوستی صمیمی با نورالهی دارد با انتشار تصویری مشترک از خود و این بازیکن برای او در آینده فوتبالی اش آرزوی موفقیت کرد.

خبری که بسیاری از هواداران این تیم را نگران از جدایی نورالهی کرد. جدایی نورالهی در پرسپولیس در حالی با گذشت زمان جدی تر از همیشه می‌شود که شایعاتی درباره پیشنهاد باشگاه الاهلی امارات به این بازیکن مطرح می‌شود.

لیگ فوتبال باشگاهی امارات که اسم خود را تغییر داده است خواهان جذب بازیکنان ایرانی شده تا احتمال اینکه بازیکنی نظیر نورالهی پس از مدت‌ها در این کشور بازی کند وجود داشته باشد.

سمیعی بر خلاف ابراهیم شکوری معاون اجرایی خود چندان در فضای مجازی حضور ندارد اما صبح روز گذشته در جریان این موضوع قرار گرفت تا پیگیر وضعیت نورالهی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی تلاش برای تمدید قرارداد با هافبک تیم ملی ایران را از سر گرفته است که فکر رفتن این بازیکن را هم با توجه به توافقی که در نشست حضوری با یکدیگر داشتند نمی‌کند.

سمیعی قصد دارد جلسه‌ای فوری با نورالهی برگزار کند تا در جریان جزئیات اتفاقات رخ داده در یک روز اخیر در فضای مجازی شود.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

شوک یک ستاره ملی پوش به مدیرعامل پرسپولیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ