لاپورتا: تمام توان خود را برای تمدید قرارداد مسی به کار بستیم اما ممکن نبود، در سه فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم !

0

اختصاصی بارسانیوز- لاپورتا در کنفرانس خبری خود درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

 

لاپورتا گفت:

وضعیت باشگاه دراماتیک است ولی ما اخبار خوبی داریم. واقعیت این است که یک برنامه استراتژیک با توجه به خلاقیت و تجربه خود داریم.ما ۵ پیشنهاد از مهم ترین اسپانسرهای لباس داریم.

 

لاپورتا:

شش نکته مهم درباره برنانه استراتژیک وجود دارد که ما آن را برای کسب موافقت به مامور رسیدگی ارسال کردیم. اسپای بارسا قابلیت پیشرفت زیادی دارد. بارسلونا یک شرکت نیست که با بدهی به پایان راه خود برسد.

 

کاهش حقوق؟

درحال حاضر روی آن کار میکنیم و مذاکرات هم درجریان است. بازیکنانی هستند که حقوق ثابت همراه پاداش دارند و ما داریم روی همه چیز به صورت منطقی کار میکنیم. بازیکنانی نظیر پیکه وجود دارند که با کاهش حقوق خود در ثبت قرارداد بازیکنان جدید کمک کردند و پیکه یک نمونه و الگو بود‌. برخی دیگر هم در فکر تعویق حقوق خود یا صرف نظر کردن از پاداش های خود در صورت کسب جام هستند.

 

اسپای بارسا؟

این پروژه کهنه و قدیمی شده است ولی میخواهیم آن را بار دیگر روی کار بیاوریم البته این یک پروژه جدید نیست اما تغییرات زیادی خواهد داشت.

 

شخصی که از هیئت مدیره کنار رفت؟

حرفی ندارم که به زبان بیاورم. این مرد مدیر نبود و بهتر است حرفی نزند.

 

مسی؟

اکر دیرتر این اتفاق می افتاد ما مسی را برای یک یا دوسال بیشتر در بارسلونا داشتیم. در مراسم خداحافظی وی وقتی به او فکر میکنم برایش بهترین ها را آرزو میکنم. او و خانواده اش سزاوار همه این ها هستند اما حالا ممکن است به صورت رقیب مقابل هم قرار بگیریم. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که تمام توان خود را با توجه به وضعیت مالی باشگاه به کار بستیم.

 

خرید مهاجم؟

من قبلا هم گفتم باید قانون فروش ۴ بازیکن و خرید ۱ بازیکن باید در ازای ۱۰۰ میلیون فروش ۲۵ میلیون یورو خرج کنیم. درحال حاضر بازیکنان هیجان زده هستند و کومان در حال حاضر بازیکنانی که میخواهد و آنهایی که دیکر نمیخواهد را بررسی میکند. بازار تا ۳۱ آگوست باز است و درحال حاضر با cvc پیشنهاداتی هم از سایر باشگاه ها وجود دارد.

 

ارتباط با مسی؟

ما نتوانستیم در سه فصلی که گذشت انتظارات نه تنها مسی بلکه هواداران را برآورده کنیم و نتایج مورد انتظار را کسب نکردیم. دوست داشتیم او تا پایان دوران بازی اش در تیم بماند ولی به دلایلی ممکن نبود

 

کاهش حقوق های پرداختی؟

هدف ما کاهش ۲۰۰ میلیون یورو در این مورد است. درحال حاضر با خروج لئو نیاز کم تری به کاهش حقوق داریم. ما باید به ۶۵ یا ۷۰ درصد مقدار از درآند خود را صرف حقوق های پرداخای کنیم و ما از حد معمول آن فراتر رفته ایم.

 

مسی؟

درباره مسی همانطور که گفتم خواسته ما این بود او در بارسلونا ادامه بدهد اما زمانی که شرایط باشگاه را دیدیم تصمیم گرفتیم نیازهای باشگاه را اولویت قرار بدهیم

 

خروج بازیکنان؟

این تصمیمات منحصرا تصمیمات ورزشی هستند.

 

تشویق مسی توسط هواداران؟

من به همه احترام میگذارم، من در کنار آنان میمانم و شعار بارسا بارسا را سر میدهم. وقتی که بازی ۳-۲ شد هواداران تشویق کردند که در نهایت روبرتو گل چهارم را به ثمر رساند.

 

تمدید مسی؟

ما همانطور که گفتیم مطمئن بودیم که این قرارداد تمدید خواهد شد چون ارقام را از قبل میدانستیم اگرچه توافقات انجام شد اما درنهایت نهایی نشد و باید این را درک کنید

 

لاپورتا ادامه داد:

فکر نکنم مسی اخراج شده باشد، همچنین او تایید کرد که بارسلونا در اولویت قرار دارد. البته خروج او به مقصد تیمی که حریف مستقیم ماست خوشایند نبود. هردو طرف انتظار داشتیم مذاکرات خوشایند تمام شود که در نهایت این اتفاق نیفتد. حیف شد که به آن چیزی که میخواستیم در آخر نرسیدیم.

 

دوره دوم حضور در بارسلونا؟

این پیچیده تر از آنی نیست که به آن فکر میکردم چون تقریبا انتظار چنین وضعیتی را داشتم. خودم را باتجربه تر نسبت به دوره قبل میبینم.

 

لاپورتا درپایان گفت: 

به دلیل کاهش ۲۰۰ میلیون یورویی هزینه ها مجبور شدیم مسی را در بازار قرار دهیم اما به فروش بازیکنان مهم و اساسی نظیر فاتی، پدری و دی یونگ حتی در صورت رسیدن پیشنهادات بزرگ هم فکر نمیکنیم. فکر نمیکنیم

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

لاپورتا: تمام توان خود را برای تمدید قرارداد مسی به کار بستیم اما ممکن نبود، در سه فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ