موندو دیپورتیوو : پدری نعمتی از بهشت است و هواداران درک کرده اند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، روز یکشنبه و در بازی بارسلونا و رئال سوسیداد بازیکنان زیادی از بارسلونا مورد تشویق هوادران قرار گرفتند. ممفیس دپای ، اریک گارسیا و امرسون به عنوان خریدهای جدید بارسلونا تشویق شدند.

 

در نیمه دوم توپ زیر پای رونالد کومان آمد و او هم از سمت طرفداران بارسلونا تشویق شد. سرجینیو دست مدافع راست بارسلونا هم توسط هواداران تحسین شد و احساسات خوبی نسبت به او وجود داشت.

 

اما تشویق های اصلی به پدری و جرارد پیکه رسید. جرارد پیکه حقوق خود را به طرز قابل توجهی کاهش داد تا بارسلونا بتواند اریک گارسیا و ممفیس دپای را در لالیگا ثبت نام کند. اسطوره بارسلونا گل اول را برابر رئال سوسیداد به ثمر رساند.

 

پدری گونزالس بازیکن دیگری بود که مورد تشویق هواداران بود و بسیار تشویق شد. او در ۱۸ سالگی نه تنها رونالد کومان را مجذوب خود کرد ، بلکه قلب هواداران بارسلونا را هم به دست آورده است.

 

در بازی اول او پیش روی تماشاگران ، آن ها نام پدری را یک صدا سر می دهند و درک کرده اند که او هدیه و نعمتی از بهشت است ، کسی که در فصل گذشته ۷۳ بازی برای بارسلونا انجام داد و بدون تعطیلات به اردو بارسلونا اضافه شد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

موندو دیپورتیوو : پدری نعمتی از بهشت است و هواداران درک کرده اند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ