موندو : ۷ مزیت بزرگ جذب سائول نیگز

0

اختصاصی بارسا نیوز – داستان ورود سائول جدی است.

 

طبق گزارش موندو ، به نظر میرسد که پروژه معاوضه گریزمان و سائول بسیار جدی است و حالا میخواهیم مزیت های این انتقال احتمالی را بررسی کنیم که وی چه چیز هایی به تیم اضافه میکند.

 

۱- بارسلونا به دنبال پا های تازه ای در واقع خستگی ناپذیر است. او در هفت سال گذشته به صورت متوسط در هر فصل توانسته ۴۸ بازی برای تیمش انجام بدهد.

 


۲- اسپانیایی تجربه ای را دارد که امثال پدری ، پویچ و موریبا آن را به همراه خود ندارند. بازیکن با اینکه تنها ۲۶ سال سن دارد اما بیشتر از ۹ فصل در لالیگا بازی کرده است.

 


۳- تعهد به حمله با اینکه هافبک است ، سائول پیش تر توانسته ۴۳ گل برای اتلتیکو مادرید ثبت کنید همه میدانیم که تمرکز تیم سیمئونه همواره روی کار های دفاعی بوده است.

 


۴ – او چپ پا است در حالی که تمام هافبک های بارسلونا از جمله پدری ، بوسکتس و دی یونگ راست پا هستند و این بازیکن چپ پا میتواند چیز هایی به تیم اضافه کند.

 


۵- جوان ۲۶ ساله مطابق آن چه که کومان دوست دارد از جلو حمله میکند (  پرس ، دفاع از جلو ) به عنوان مثال پیانیچ تمایل بیشتری به عقب نشینی دارد.

 


۶ – سائول بعد از اینکه در فصل گذشته بیشترین بازی را به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد به تیم ملی برای یورو دعوت نشد ، او تشنه است تا دوباره به بازیکن مهمی برای تیم ملی دعوت شود.

 


۷- او به سختی مصدوم میشود ، سائول به علت استفاده زیاد از محصولات طبیعی و گیاهی وضعیت بدنی خوبی دارد و همیشه هم در فرم بسیار خوبی نشان داده است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

موندو : ۷ مزیت بزرگ جذب سائول نیگز

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ