سوژه روز؛ تکرار ماجرای نوراللهی برای قایدی

0

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد همان اتفاقاتی که درباره جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس رخ داد، درباره مهدی قایدی و استقلال هم تکرار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، چند روز طول کشید تا خبر توافق احمد نوراللهی با شباب الاهلی پرسپولیس، از ادعای رسانه‌های اماراتی تبدیل به یک خبر مهم نقل و انتقالاتی شود و حالا در مورد قایدی هم شاهد چنین وضعیتی هستیم.

رسانه‌های اماراتی و هواداران الاهلی این بازیکن را همبازی نوراللهی در فصل آینده معرفی کردند و حتی در فضای مجازی، ترکیب فصل آینده تیم اماراتی با حضور قایدی در این تیم چیده شده منتهی همسر این بازیکن که از طریق اینستاگرامش پاسخگوی سوالهای هواداران استقلال است، مدعی شده که هنوز چیزی درباره آینده شماره ۱۰ استقلال مشخص نیست و آنها در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستند.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

به نظر می‌رسد علیرغم مخالفت مجیدی با جدایی قایدی که در شبکه های اجتماعی هواداری اینطور وانمود می شود و شاید خود مجیدی هم با این خروج موافق باشد، احتمال خروج این بازیکن از استقلال بسیار بیشتر از احتمال ادامه همکاری او با این تیم باشد و احمد مددی و همکارانش برای حل کردن مشکلات مالی این باشگاه، بهترین راه را فروش شماره ۱۰ تیمشان می‌دانند و همانطور که در ماجرای نوراللهی و پرسپولیس شاهد اخبار ضد و نقیض نسبتا زیادی بودیم، درباره قایدی و استقلال هم شرایط مشابهی در حال رقم خوردن است. 

البته برخی خبرها حاکی از آن است که بین باشگاه استقلال و باشگاه اماراتی، حدود ۵۰۰ هزار دلار یا یورو اختلاف قیمت وجود دارد و شاید همین رقم باعث شود که او به استقلال برگردد اما با توجه به مشکلات مالی استقلال، احتمال نماندن قایدی در استقلال، بیش از ماندنش است!

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوژه روز؛ تکرار ماجرای نوراللهی برای قایدی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ