نوراللهی را اولین بار مقابل استقلال به میدان فرستادم/ گزینه های گل محمدی در پرسپولیس به پول فکر نکنند

0

پرسپولیس نیوز

به بهانه جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تیم الاهلی امارات دقایقی با حمید درخشان هم کلام شدیم. مصاحبه پرسپولیس نیوز را با پیشکسوت پرسپولیس بخوانید:

سوژه اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس جدایی احمد نوراللهی بوده است. در این رابطه صحبتی ندارید؟

احمد نوراللهی بازیکن خوبی است. شاگرد خود من بوده و شاید آن روزی که اولین بار برابر استقلال او را به زمین فرستادم کسی فکرش را نمی کرد این همه پیشرفت کند و از این بابت خوشحالم. نوراللهی در این چند سال خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و حالا با یک قرارداد خوب به امارات رفته است. این ماهیت فوتبال حرفه ای است.

آیا پرسپولیس بابت این جدایی لطمه نمی خورد؟

باید اولین اقدام باشگاه پرسپولیس پیدا کردن جایگزین مناسب برای احمد نوراللهی باشد. باید بازیکنی انتخاب شود که در پرسپولیس جواب بدهد. بازی کردن در این تیم آسان نیست و همه این موارد باید لحاظ شود. البته پرسپولیس میلاد سرلک را دارد و فکر می کنم کامیابی نیا هم تمدید کند.

صحبت از رضا اسدی است؟

امیدوارم گزینه مناسبی انتخاب شود. نوراللهی یک بازیکن معمولی برای پرسپولیس نبوده است.

یک زمانی در دهه ۶۰ شما و ناصر محمد خانی به عنوان ستاره های پرسپولیس از این تیم جدا شدید اما این تیم باز هم قهرمان شد چون جایگزین های خوبی مثل محسن عاشوری و فرشاد پیوس در این تیم حضور داشتند. قبول دارید؟

فرشاد که زمان ما آمد اما قبول دارم جانشین های خوبی داشتیم. ما با اجازه علی آقا (پروین) به قطر رفتیم و دوباره برگشتیم. به هر حال پرسپولیس یک تیم بزرگ است که ویترین بازیکنان محسوب می شود. هر بازیکنی به این تیم بیاید حتی می تواند آینده مالی خودش را تأمین کند.

اما بازیکنان امروزی پیشنهادات خوبی از تیم های صنعتی دارند که می تواند آینده آنها را تأمین کند؟

ببینید بازی در پرسپولیس تومنی هفت صنار با بازی در تیم های دیگر فرق می کند! توصیه من به گزینه های خرید یحیی گل محمدی این است که برای بازی در پرسپولیس به پول فکر نکنند. با پرسپولیسی شدن هم مشهور می شوند، هم به پیراهن تیم ملی راحت تر می رسند و هم می توانند در آینده به پول و قراردادهای بهتر فکر کنند. شما می بینید احمد نوراللهی به واسطه بازی در پرسپولیس دیده شد و به لیگ امارات رفت. شاید با بازی در سایر تیم ها بازیکن به پولی هم برسد اما این فقط یک بُعد ماجراست.

اشاره خوبی در خصوص جایگزین مناسب داشتید. پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده با اوج گرفتن محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی احساس کمبود نکرد و…

بله، همین طور است. بازیکن می آید و می رود. ستاره های بزرگی به پرسپولیس آمدند و رفتند اما این اسم پرسپولیس بود که ماندگار شد. طبیعت فوتبال همین است و انشالله با انتخاب یک بازیکن خوب جای احمد نوراللهی هم مثل شجاع خلیل زاده پر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ