مورد عجیب دانشگر و استقلال؛ باید دوباره قرارداد ببندد

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع استقلال قراردادش با این تیم را فسخ کرده است؟

به گزارش فوتبالی، چند ساعت قبل بود که محمد دانشگر بعد از خروج از باشگاه استقلال، بدون اینکه جواب سوال‌های خبرنگاران را بدهد، محل باشگاه را ترک کرد. دقایقی از این اتفاق نگذشته بود که گفته شد او به فدراسیون فوتبال رفته و قراردادش با استقلال را به صورت یکطرفه فسخ کرده و کار به جایی رسید که خبر حضور ایجنت این بازیکن در باشگاه پرسپولیس در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

در حالیکه به نظر می‌رسید دانشگر تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران خواهد شد او به باشگاه استقلال برگشت و با اینکه به نظر می‌رسید او برای نهایی کردن فسخ قراردادش با این تیم به خیابان علامه رفته اما یکدفعه خبر رسید که دانشگر در استقلال ماندنی شده است.

مدافع استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران مدعی شد که خبر فسخ قراردادش صحت نداشته و او به خاطر کار مالیاتی به باشگاه رفته بود و بعد از صحبت با فرهاد مجیدی، مشکلش حل شد و فصل آینده هم در استقلال توپ خواهد زد.

دانشگر در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که سایت ورزش سه از قول فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده که دانشگر با حضور در سازمان لیگ، قراردادش با استقلال را فسخ کرده و حالا اگر قرار به ادامه همکاری این بازیکن با استقلال باشد، او باید قرارداد جدیدی با استقلال امضا کند.

این خبر، خبر خوبی برای مدیران استقلال محسوب نمی‌شود چون اگر قرار به عقد قرارداد جدید با دانشگر باشد، طبیعتا باید طرفین سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق برسند و دانشگر که هنوز بابت قرارداد فصل گذشته‌اش، سوژه انتقادهای مختلفی شده، بعید است با رقمی پایین حاضر به عقد قرارداد با استقلال شود و حالا باید دید چه اتفاقی درباره ادامه همکاری او با استقلال رخ خواهد داد.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مورد عجیب دانشگر و استقلال؛ باید دوباره قرارداد ببندد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ