جدال هواداران استقلال و شباب الاهلی در اینستاگرام بر سر مهدی قایدی/ با این خرید سرتان کلاه رفت!

0

ساتین نیوز –

ساعاتی پس از انتشار پیام خداحافظی مهدی قایدی از هواداران استقلال، صفحه رسمی باشگاه شباب الاهلی امارات در اینستاگرام با انتشار تصویر این بازیکن با پیراهن تیم الاهلی به اطلاع مخاطبان و طرفداران خود رساند که مهدی قایدی ۲۲ ساله با قراردادی ۵ ساله به این تیم پیوسته است.

همین پست کافی بود تا طرفداران باشگاه الاهلی امارات که مشخصاً لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا را به دقت زیر نظر داشتند از این انتخاب اظهار خوشحالی کرده و در کامنتهای این پست نوشتند: «نیمار آسیا به الاهلی پیوست.»

بسیاری از طرفداران تیم اماراتی معتقد بودند قایدی می‌توانند برای موفقیت الاهلی در فصل آینده لیگ برتر امارات کمک حال این تیم باشد. گروهی با تعریف از این بازیکن و تکنیمک بالایش او را “جلاد رقبا” خطاب کرده و برایش القابی از این دست انتخاب کرده بودند.

اما در نقطه مقابل طرفداران تیم استقلال هم این پست خبری در صفحه اینستاگرام باشگاه الاهلی را بدون کامنت رها نکردند. تعداد زیادی از طرفداران استقلال برای مهدی قایدی آرزوی موفقیت کرده و نوشته بودند «موفق باشی پسر با استعداد». تعدادی دیگر نوشته بودند «این خرید حرامتان باشد» و از این طریق ناراحتی شان از انتقال قایدی به تیم شباب الاهلی را بروز داده بودند. گروهی هم برای اینکه ناراحتی شان را بروز دهند نشان بدهند به طرفداران باشگاه اماراتی پیام داده بودند که «با این خرید کلاه سرتان رفته است».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ