پستچی قلابی ۴۰ زن تهرانی را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داد + عکس

1

پستچی قلابی که (ا.م) نام دارد در سال‌های اخیر با جعل عناوین مأمور پست و برق به درب منازل حاضر شده و پس ورود به منازل ضمن تهدید با چاقو و تیغ موکت‌بری، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی زن تهرانی رابطه جنسی دختر تهرانی تجاوز جنسی به زور
پس شکایت ده‌ها نفر از شهروندان تهرانی پرونده در سیر مراحل قضایی قرار گرفت و سرانجام متهم توسط عوامل انتظامی در یکی از استان‌های مجاور پایتخت دستگیر گردیده و به محکمه عدالت سپرده شد.
دادگاه رسیدگی به این پرونده از تاریخ ۹۳/۰۷/۰۶ آغاز گردیده و جلسه دوم دادگاه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی امروز برگزار گردید.
اولین شکایت علیه متهم ۳۱ ساله سه سال قبل مطرح شد. روز حادثه زنی به مأموران پلیس خبر داد که از سوی مردی که خودش را مأمور پست معرفی کرده بود مورد آزار قرار گرفته است. او توضیح داد: درخانه مشغول کار بودم که زنگ زدند. مردی گفت برایمان بسته پستی آورده و خواست دم در بروم. وقتی در را باز کردم و جلوی در رفتم، دیدم که این مرد وارد ساختمان شده است. بعد هم چاقوی بلندی زیر گلویم گذاشت و با تهدید. . . .
بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران پلیس آگاهی دست به تحقیق زدند اما نشانی از مأمور قلابی پیدا نکردند. در حالی که تعداد شکایت‌ها به ۲۰ نفر رسیده بود یکی از شاکیان خودش را به مأموران رساند و گفت مرد متجاوز را در پارک دیده است.
او گفت: ساعتی قبل که در پارک بودم به صورت کاملاً تصادفی متهم را دیدم. وقتی با او مواجه شدم مرا شناخت. به سرعت سوار موتورش شد و فرار کرد. این زن در توضیح ماجرا هم گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم که مردی زنگ زد و گفت پستچی است. وقتی مقابل خانه رسیدم خواست به زور وارد خانه شود. مقاومت کردم و او فرار کرد.
بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر متهم را به دست آوردند و بعد از یک عملیات گسترده تحقیقاتی او را به دام انداختند.
متهم وقتی مقابل شاکیان قرار گرفت اتهام خودش را قبول کرد. پس از انتشار تصویر متهم در رسانه‌ها ۲۰ زن دیگر با حضور در پلیس آگاهی علیه متهم شکایت کردند. بررسی زندگی خصوصی ایمان هم نشان داد که او صاحب دو همسر و دو فرزند است و مدتی قبل در کارهای ساختمانی فعالیت داشته است. بعد از انجام بازجویی‌ها پرونده در دادسرای ناحیه ۲۱ بررسی شد و متهم به هر ۴۰ فقره تجاوز اقرار کرد.
آفتاب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. اتیلا می گوید

    چرا این بی شرف … ها رو اعدام نمیکنن