زنان چاق، طعمه مرد جوان کلاهبردار

0

۱۰ مرداد ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۲۷ نارمک از ماجرای فریبکاری یک دکتر قلابی خبر داد.

این زن به پلیس گفت: چندی پیش از طریق آگهی فروش قرص‌های لاغری که داخل پارکینگ خانه‌مان افتاده بود تصمیم به خرید قرص‌های لاغری گرفتم. روی آگهی وسوسه‌انگیز نوشته شده بود برای نخستین بار در ایران و کاملاً تضمینی است. همین باعث شد با شماره تلفن دکتر … تماس بگیرم و پس از اینکه درباره چاق بودنم صحبت کردم قرار شد قرص‌ها را خودش برایم بیاورد.

فردای آن روز دکتر … که جوانی لاغر اندام بود به در خانه‌مان آمد و پس‌از توضیح درباره مصرف قرص‌ها ۵۰ هزار تومان از من گرفت و رفت. زن جوان ادامه داد: مدتی از خوردن قرص‌ها گذشت اما اتفاقی نیفتاد و زمانی که قرص‌ها را پیش دکتر دیگری بردم ادعا کرد این قرص‌ها با قیمت ارزانتر در داروخانه‌ها موجود است و تأثیری برای لاغری ندارد.
وقتی متوجه دروغگویی دکتر لاغر‌اندام شدم به موبایلش زنگ زدم که پاسخگو نبود و تازه فهمیدم او دکتر نیست و مرا فریب داده است. با توجه به ادعاهای زن جوان تیم ویژه‌ای از مأموران تجسس کلانتری ۱۲۷ نارمک برای دستگیری دکتر قلابی وارد عمل شدند.
مأموران در گام نخست پی بردند طعمه‌های دیگری در دام فریبکاری این پزشک قلابی گرفتار شده‌اند و با توجه به ادعاهای فریب خورده‌ها مشخص شد مردی در نقش دکتر … قرص‌ها را در ساعاتی که شوهران زنان بیرون از خانه بودند به در خانه‌های آن‌ها می‌برده تا براحتی و با چرب‌زبانی قرص‌های غیرمجازش را به فروش برساند.
تیم تجسس در گام بعدی یک پلیس زن را مأمور کرد با شماره تلفن دکتر قلابی تماس بگیرد و پس‌از اعتماد‌سازی و صحبت‌های ابتدایی قرار ملاقاتی را برای خرید قرص‌های لاغری در میدان هفت‌حوض بگذارد. فروشنده قرص‌های قلابی در دام پلیس افتاد و روز ۱۵ مردادماه «مهدی» که خود را دکتر معرفی کرده بود در محل قرار حاضر و پیش از اینکه قرص‌هایش را به فروش برساند دستگیر شد.
«مهدی» ۲۷ ساله که دانشجوی مدیریت بازرگانی است راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت، وی در اعترافاتش ادعا کرد تنها یک‌بار اقدام به فروش قرص‌هایش کرده‌است. وی افزود: پس از پخش کردن آگهی‌های تبلیغاتی در نقاط شهر تصمیم داشتم قرص‌های چربی سوزی را که از داروخانه‌ها خریده بودم به قیمت گران‌تری به مشتریانم بفروشم که خیلی زود‌ دستگیر شدم.
بنابر این گزارش، «مهدی» برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد و این در حالی است که نماینده دانشگاه علوم پزشکی از وی شکایت کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ