شهریار مغانلو به کدام تیم پیوست؟ +عکس

0

شهریار مغانلو رسما به سپاهان پیوست

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به صورت رسمی به باشگاه سپاهان پیوست.

حدود یکماه قبل بود که پایگاه خبری فوتبالی خبر یک معاوضه مهم در فوتبال ایران را رسانه‌ای کرد. بر اساس این خبر که در حاشیه بازی استقلال و سپاهان در هفته پایانی لیگ به گوش خبرنگاران رسیده بود، محمد محبی به باشگاه سانتا کلارا خواهد رفت و در ازای این انتقال شهریار مغانلو به باشگاه سپاهان خواهد رفت.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات سپاهان قرارداد شهریار مغانلو شهریار مغانلو کیست شهریار مغانلو بیوگرافی شهریار مغانلو بازیکنان سپاهان اینستاگرام شهریار مغانلو

مغانلو اگر چه در آن مقطع این خبر را تکذیب و اعلام کرد که حضورش در سپاهان غیرممکن است اما نهایتا مشخص شد که امیدواری باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن بی‌فایده است و شرط مالی سنگین باشگاه سانتا کلارا برای صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس باعث شد که قرمزها قید این بازیکن را بزنند.

دیروز بود که بعد از قطعی شدن حضور محبی در سانتا کلارا، باشگاه پرتغالی از پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان خبر داد و دقایقی قبل سایت باشگاه اصفهانی این خبر را به صورت رسمی تائید کرد تا یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده باشد.

با توجه به حضور شهریار مغانلو در سپاهان حالا باید دید تکلیف سجاد شهباززاده چه خواهد شد و این بازیکن به همکاری‌اش با این تیم ادامه خواهد داد یا نه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ