شفاف‌سازی پاریسی‌ها در مورد پیشنهاد نجومی به امباپه/ مانع جدایی نمی‌شویم/ با کمتر از مبلغ خرید، او را نمی‌فروشیم

0

ساتین –

در حالی که رسانه‌ها خبر از پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی باشگاه رئال‌مادرید برای کیلیان امباپه می‌دهند، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این پیشنهاد را تأیید کرده و اعلام کرد آن را رد کرده است.

لئوناردو مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه با رادیو RMC در این باره توضیح داد: «ما به طور شفاهی این پیشنهاد را رد کرده‌ایم. اگر تیمی او را بخواهد باید شرایط‌مان را برآورده کند. تابستان امسال تیم را با بازیکنان رؤیایی تکمیل کردیم و اجازه نمی‌دهیم کسی آن را نابود کند. ما این پیشنهاد را بسیار دور از آنچه این روزها کیلیان نشان می‌دهم، می‌بینیم. بخشی از پول امباپه را به موناکو بدهکار هستیم و این پیشنهاد کافی نیست.»

لئوناردو درباره مبلغ ۱۶۰ میلیون یورو هم بیان کرد: «نمی‌توانم اعداد را تأیید کنم، اما تقریباً همین حدود است. این کمترین هزینه‌ای است که ما برا یاو پرداخت کرده‌ایم. مهم‌تر این است که رئال همه راهی را در پیش گرفته و ما آن را دوست نداریم.»

او درباره نظر خود امباپه درباره پیشنهاد هم اظهار داشت: «خیلی با او صحبت کرده‌ام. کیلیان همیشه قول داده باشگاه را رایگان ترک نخواهد کرد. این چیزی است که او به ما گفته. ما هرگز درهای خروج را باز نکرده‌ایم. مردم می‌گویند من می‌خواهم او را بفروشم و ناصر نمی‌گذارد. اما من و ناصر یک فکر داریم. ما از حق باشگاه دفاع می‌کنیم. هدف ما تمدید و ماندن امباپه است. اما اگر بازیکنی بخواهد برود مانع نخواهیم شد، نه درباره امباپه و نه بازیکن دیگری.»

لئوناردو در پایان به طور صریح اعلام کرد با کمتر از مبلغی که برای امباپه به موناکو پرداخت شده، این بازیکن فروشی نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ