ناراحتی و گلایه ستاره از سیستم تیم/ من قربانی شده‌ام!

0

ناراحتی و گلایه ستاره از سیستم تیم/ من قربانی شده‌ام!

ساتین –

پاری سن ژرمن با وجودی که در این فصل با اختلاف زیادی صدرنشین لیگ یک فرانسه است و در لیگ قهرمانان اروپا هم بدون مشکل از گروه خود (البته به عنوان تیم دوم بعد از منچسترسیتی) صعود کرد، همچنان از نظر عملکرد درون زمین با ایرادها و البته انتقادهای زیادی مواجه است.

پاریسی ها بدترین آمار دفاعی از زمان حضور الخلیفی به عنوان رئیس باشگاه تا کنون را در حال حاضر دارند چیزی که باعث شده بعضی از بازیکنان این تیم از جمله اشرف حکیمی دفاع راست این تیم بابت سیستم دفاعی تیم گلایه کنند.

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی در این مورد نوشته که این بازیکن ملی پوش مراکشی معتقد است که یکی از قربانیان سیستمی است که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن در این فصل برای تیمش به کار گرفته است.

حکیمی در تیمهای سابق خود یعنی دورتموند و اینتر زمانی که تیمهایش با سیستم سه دفاعه بازی می‌کردند درخشید و ازادی عمل زیادی داشت. با وجودی که در روزهای ابتدایی حضور در لیگ یک فرانسه، اشرف جزو بازیکنان برتر پی.اس.جی بود اما عملکرد او کم کم دچار افت شد و در بازیهای اخیر هم یکی از بازیکنانی بوده که بابت ضعف در کارهای دفاعی و همچنین کم شدن مشارکتش در حملات تیم، مورد انتقاد قرار گرفته است.

روزنامه اکیپ نوشته که حکیمی به طور خصوصی با مربیان تیم صحبت کرده و از این وضعیت گلایه کرده است. او حتی در این زمینه به پوچتینو راه حل هم پیشنهاد داده است. یکی از راه حلهای او تغییر سیتسم تیم به ۲-۵-۳ است، سیستمی که باعث می‌شود کارایی اشرف حکیمی و نونو مندس در دو طرف زمین بالاتر برود و حضور سه دفاع میانی هم باعث می شود که قدرت دفاعی تیم نیز تقویت شود.

اما ناآمادگی سرخیو راموس و مشخص نبودن وضعیت بدنی این بازیکن، باعث شده پوچتینو ابزارهای لازم برای اجرای این سیستم را نداشته باشد. با حضور کیمپمبه و مارکینیوش در خط دفاعی او دو دفاع میانی قدرتمند دارد اما نفر سوم راموس است که هنوز به آمادگی کامل برای ثابت بازی کردن نرسیده است.

حکیمی امیدوار است در بازی امشب پی.اس.جی مقابل موناکو، ناکامی در بازیهای گذشته را جبران کند. 

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ