نگاهی به قرعه رئال مادرید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ: دو یار قدیمی و تیم ماموران کاگ‌ب!

0

رئال مادرید نیوز : به بهانه قرعه کشی چمپیونزلیگ، سه حریف رئال در مرحله گروهی را مورد بررسی قرار می دهیم:

اینتر: نراتزوری ها فرصت نداشتند تا از قهرمانی اسکودتو پس از یازده سال جشن بگیرند چرا که معمار این تیم یعنی کونته بلافاصله از تیم جدا شد. بعد از آن دو ستاره کلیدی تیم یعنی اشرف و لوکاکو جدا شدند. بحران مالی شرایط اینتر را به شدت خراب کرده است و تضعیف اینتر باعث شده تا حریف چندان سختی به شمار نروند. اینزاگی جای کونته را گرفته است. سیمونه در لاتزیو عملکرد خوبی داشته است و حالا امیدوار است که به پیشرفت خود در اینتر ادامه بدهد. تیم اینزاگی در اولین بازی سری آ با سیستم ۲-۴-۱-۳ مقابل جنوا بازی کرد و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. پیستون های این تیم حرکات خوبی داشتند و مدام نفوذ می کردند. البته برای محک زدن این تیم باید منتظر بازیهای سخت تر باشیم. وانهویسدن با ۱۶ میلیون یورو از استاندارد لی یژ، دومفریس با ۱۲.۵ میلیون یورو از آیندهوون، دارمیان با ۲.۵ میلیون یورو از پارما، چالهان اوغلو از میلان، کورئا از لاتزیو و ژکو از رم خریدهای این تیم بوده اند. اینتر البته درون دروازه روی قدرت هندانوویچ حساب می کند و در خط دفاعی هنوز مثلث اشکرینیار، دی فرای و باستونی را در اختیار دارند. بارلا در خط هافبکتحرک دارد و لوتارو در خط حمله خطرناک است. بروزوویچ همچنان در میانه زمین حضور خواهد داشت و اریکسن نیز می تواند در خط هافبک حضور داشته باشد. چالهان اوغلو  خلاقیت تیم را افزایش خواهد داد. اینتر البته هنوز می خواهد خودش را تقویت کند. آنها می خواهند بهتر از سال گذشت هباشند چرا که پارسال در یک هشتم نهایی حذف شدند و حتی به لیگ اروپا هم نرسیدند.

شاختار دونتسک: شاختار “برزیلی” نزدیک بود از چمپیونزلیگ حذف شود. آنها پس از حذف کردن خنک در مرحله اول در آستانه حذف مقابل موناکو بودند. در بازی رفت در فرانسه با نتیجه یک بر صفر برنده شدند و در بازی برگشت با نتیجه دو بر یک باختند. لغو قانون گل زده در خانه حریف باعث شد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. دی زربی مربی ایتالیایی این تیم حالا می خواهد نظم تیم اوکراینی را نسبت به سالهای قبل بهتر کند. شاختار سیزده برزیلی در لیستش دارد. آنها در این تابستان پدرینیو را از بنفیکا خریدند و مارلون بازیکن اسبق بارسلونا را خریدند که با دی زربی در ساسولو کار کرده بود. لاسینا ترائوره از آژاکس برای خط حمله جذف شد تا حدود ۴۰ میلیون یورو هزینه کنند. شاختار همیشه مشکل مالی نداشته اما همیشه با پولش برزیلی ها را خریده است. دودو یک مدافع پرتحرک و دونده است، مارکوس آنتونیو می تواند هافبک میانی توانمندی باشد و تته حرکات انفجاری انجام می دهد.پدرینیو شروع فوق العاده ای داشته و سولومون اسرائیلی ها بازیکنی است که پیشرفت خوبی داشته و لاسینا ترائوره برجی است که در ملات بی نظیر است. مارلوس و تایسون در فصل های اخیر کلیدی بودند اما امسال کمرنگ تر بودند و ژونیور مورائس گلزن فعلا مصدوم است. رئال در دو بازی اخیرش برنده شده اما نمی توان شاختار را در فاز هجومی دستکم گرفت.  تروبین درون دروازه جایگزین پیاتوف باتجربه شده است اما دروازه بان جوان به شدت نامطمئن است.

شریف: جامعه فوتبال با دیده تحسین به مسیر تاریخی شریف تیراسپول در این تابستان نگاه می کند .برای اولین بار در تاریخ در چمپیونزلیگ هستند چرا که تئوتا از آلبانی، آلاشکرت از ارمنستان، ستاره سرخ و دینامو زاگرب را حذف کرده اند. آنها تیمی بی کشور هستند چرا که در منطقه ای مستقل شده از مولداوی فعالیت می کنند اما ۱۹ بار قهرمان مولداوی شده اند. دو عضو سابق کاگ ب (نیروی جاسوسی شوروی) این تیم را تشکیل دادند و نماد شوروی را حفظ کرده اند. بدین ترتی می توان گفت که برای شریف مسائل فرهنگی خیلی مهمتر از مسائل فوتبالی است. اما تیم یوری ورنیدوب درون زمین هم موفق بوده است. در هشت بازی راهیابی به مرحله گروهی فقط دو گل خوردند. یکی از آنها با ضربه برگردن مقابل آلاشکرت بود و دیگری با اشتباه فاحش دروازه بانشان آتاناسیادیس در مقابل ستاره سرخ. عملکرد دفاعی شریف بی نظیر بوده است. در مقابل دینامو، وینگرهایشان به مدافعان کناری خیلی کمک می کردند. روحیه تیم بی نظیری دارند. آربولدا و دولانتو مدافعان میانی این تیم هستند که می توانند روی کرنرها یا ارسالها تاثیرگذار باشند. آنها روی ضدحملات خطرناک هستند. با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کنند که آدو و تیل در پست هافبک میانی قرار می گیرند و کولووس نیز از عقب آنها را حمایت می کند. روی حرکات سرعتی روی آداما ترائوره (که همنام مهاجم ولورهمپتون است) و لوونور مهاجم چپ پا  حساب می کنند. یانسان و همچنین کاستاننیادا کلمبیایی نیز برای حضور در ترکیب تلاش می کنند. تیمی با هفده ملیت مختلف هستند که فرهنگ های متفاوتی را رد ترکیبشان دارند و شگفتی بزرگ مسابقات هستند.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نگاهی به قرعه رئال مادرید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ: دو یار قدیمی و تیم ماموران کاگ‌ب!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ