کار سخت امیر ارسلان برای ورود به لیست نهایی (عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی – امیر ارسلان مطهری مهاجم استقلال که معمولا بعد از گلزنی در بازی های لیگ برتر ادای گیتار زدن را در می آورد حضور شادمانی در تمرین تیم ملی به بهانه بازی با سوریه و عراق داشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،  این به طور حتم برای او اتفاق خوبی است. به خصوص بعد از – از دست دادن جام به همراه استقلال در لیگ برتر و در ادامه جام حذفی. این نشان می دهد اتفاق خوب بعد از اتفاقات بد در فوتبال رخ می دهد و بازیکن باید همیشه انگیزه تغییر داشته باشد. هر چند امیر ارسلان مطهری برای ورود به لیست نهایی تیم ملی کار سختی پیش رو دارد. تیم ملی در خط حمله مهدی طارمی را دارد که هم چنان در نوک خط حمله پورتو اثر گذار بازی می کند و سردار آزمون که روند گلزنی هایش در زنیت پایان پذیر نیست. و ایضا کریم انصاری فرد مهاجم آ. ا. ک که هر گاه به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم ملی به میدان آمده دست به یک کار بزرگ زده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اما امیر ارسلان بر خلاف پیش بینی ها به آینده امید دارد. وقتی به اردوی تیم ملی دعوت شده است بدین معنی است که توان رقابت و تغییر نگاه ها را نسبت به خود دارد. دست کم در لیست انتظار می تواند مهاجم شایسته ای باشد و در یک چشم بهم زدن شرایط را تغییر دهد. و البته ترافیک در خطوط سه گانه هم به سود تیم ملی است و هم به سود بازیکن چرا که آنها را به تلاش بیشتر وا می دارد و این یعنی پیشرفت. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

با دعوت امیر ارسلان به اردوی تیم ملی حالا انتظارات از او در خط حمله استقلال هم بالا می رود. او اکنون در رادار اسکوچیچ قرار گرفته است و عملکرد او در تمرینات تیم ملی و هم چنین بازی های باشگاهی می تواند در سرنوشت آینده او تاثیر گذار باشد. شادمانی امیر ارسلان مطهری از حضور در اردوی تیم ملی هم دلیل واضح و مبرهنی دارد. بهترین اتفاق برای مهمترین بازیکن باشگاهی هم دعوت به اردوی تیم ملی است. این چالش با همه سختی ها برای هر بازیکنی می تواند شیرین باشد.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کار سخت امیر ارسلان برای ورود به لیست نهایی (عکس)

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ