قسمت اول سریال مرد زندگی زن زندگی +ساعت پخش

0

تماشای آنلاین و دانلود تمام قسمت های سریال مرد زندگی زن زندگی

زن زندگی مرد زندگی روایت زوجی است که چند سال  از زندگی مشترک شان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه جذاب خواهد بود. این سریال در فضایی شاد، کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را با ظرافتی خاص توصیف و نقد می‌کند.

سریال مرد زندگی زن زندگی چند قسمت است

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است و هنرمندانی همچون عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لی لی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

زن زندگی مرد زندگی همچنین روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو می‌تواند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

سریال زن زندگی مرد زندگی زمان پخش سریال شبکه پنج دانلود سریال ایرانی جدول پخش شبکه پنج بازیگران سریال زن زندگی مرد زندگی

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می‌شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده‌ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه (که به آن آشیانه می گویند) و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

ساعت پخش و تکرار سریال مرد زندگی زن زندگی

سریال زن زندگی مرد زندگی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

فسمت ۱ سریال زن زندگی مرد زندگی

لینک های سریال زن زندگی مرد زندگی

قسمت ۰۱ – ۰۱ شهریور ۱۴۰۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

پخش آنلاین

قسمت ۰۲ – ۰۲ شهریور ۱۴۰۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

پخش آنلاین

قسمت ۰۳ – ۰۳ شهریور ۱۴۰۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ