راز حرکت عجیب مغانلو فاش شد/ خشم پرسپولیسی‌ها دو چندان شد

0

پرسپولیس نیوز

شهریار مغانلو یکی از خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیستم بود که توانست در مدت کوتاه حضورش در این تیم تاثیرگذاری ویژه ای را برای پرسپولیسی‌ها داشته باشد. این بازیکن  در حالی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد که تحت قرارداد باشگاه سانتاکلارا پرتغال قرار بود و در حالی که در این تیم پرتغالی جایگاه ثابتی را نداشت، با قراردادی به مدت ۶ ماه به پرسپولیس پیوست.

گره‌ای که با دست باز می شد…!

باشگاه پرسپولیس در  آن مقطع ۵۰ هزار یورو بابت اننتقال قرضی مغانلو به باشگاه پرتغالی پرداخت کرد. این درح الی بود که شنیده می‌شد همان زمان امکان انتقال قطعی با کمی مذاکره بیشتر و پرداخت رقمی بیشتر وجود داشت اما در آن مقطع هیچ اقدامی برای خرید دائمی این مهاجم ۲۶ ساله نشد و همه چیز به پایان فصل موکول شد تا با ارزیابی از عملکرد شهریار در نیم فصل، تصمیم نهایی در خصوص قطعی شدن این انتقال به چند ماه بعد موکول شود، اتفاقی که می‌توانست این مهاجم را با کمترین دردسر ممکن کاملا پرسپولیسی کند!

عملکرد ویژه شهریار

شهریار که حکم هندوانه در بسته ای را برای پرسپولیسی‌ها داشت در این زمان کوتاه عملکرد و نمایش خوبی را برای  تیم گل محمدی داشت. با این وجود او در نیم فصل لباس پرسپولیس را بر تن کرد، در مجموع این مدت توانست ۴ گل آسیایی، ۴ گل در لیگ و ۴ پاس گل را از خود به ثبت برساند تا به نوعی مهر تاییدی بر اعتماد کادر فنی پرسپولیس را داشته باشد. او در این مدت به ویژه در دربی نمایش خوبی را از خود نشان داد تا خیلی زود جایگاه ویژه ای را در بین هواداران پرسپولیس به دست آورد!

سنگ بزرگ جلوی پای باشگاه

اگرچه عملکرد خوب شهریار لبخند رضایت را بر لب کادر فنی پرسپولیس و هواداران این تیم همراه داشت اما کار پرسپولیسی‌ها را برای توافق با پرتغالی‌ها سخت تر کرد! حال عملکرد و آماری که او در این مدت از خود نشان داد موجب شد تا سانتاکلارا تنها پس از ۶ ماه از مواضع قبلی خود عبور کرده و رقم قرارداد این بازیکن را چند برابر اعلام کند تا سنگ بزرگی برای تمدید با این بازیکن که یکی از ستاره‌های نیم فصل دوم پرسپولیس بود، بگذارد!

۵۰۰ هزار دلاری که تبدیل به ۷۵۰ هزار دلار شد

در حالی که کادر فنی پرسپولیس تاکید ویژه ای برای ادامه همکاری با شهریار داشت، باشگاه پرسپولیس از چند هفته قبل نامه نگاری با باشگاه پرتغالی را آغاز کرد تا بتواند او را پرسپولیسی نگه دارد ولی  پرتغالی‌ها نه تنها از مواضع قبلی خود عقب نشینی نداشتند بلکه در اتفاقی عجیب رقم فروش او را افزایش دادند. جالب است بدانید در ابتدا رقم اعلام شده برای فروش مغانلو ۵۰۰ هزار و سپس ۷۵۰ هزار یورو عنوان شد تا کار پرسپولیس برای ادامه همکاری با این بازیکن سخت تر از قبل شود.

پرسپولیس از قافله عقب ماند

افزایش قیمت عجیب شهریار، پرسپولیس را از رقابت برای خرید مغانلو خارج کرد. در این میان گفته شد که یک باشگاه قطری و ۲ باشگاه ایرانی که یکی از آنها سپاهان بود، برای خرید مغانلو وارد رقابت شدند که البته در این میان تنها پیشنهاد سپاهان رسمی بود.

چراغ سبز پرتغالی‌ها به پیشنهاد سپاهان

باشگاه سپاهان راهکار جالبی برای صید این شاه ماهی لیگ برتر اتخاذ کرد! در حالی که از مدت‌ها قبل خبر انتقال محمد محبی به یکی از تیم‌های پرتغالی بر سر زبان‌ها افتاده بود، سپاهانی‌ها دست به اقدام جالبی زدند و پیشنهاد ویژه ای را به مسئولان سانتاکلارا داشتند تا در ازای خرید مغانلو، محبی را نیز محمد محبی را به باشگاه پرتغالی داده تا راه خرید مغانلو را به نوعی هموارتر کند، پیشنهادی که در نهایت با چراغ سبز پرتغالی‌ها روبرو شد تا شهریار از اردوگاه قرمز راهی دیار زاینده رود شود.

خشم پرسپولیسی‌ها دو چندان شد

نکته جالب این جا بود که پس از جدایی مغانلو از پرسپولیس، هواداران این تیم در اقدامی جالب و بی سابقه علیه این بازیکن کمپینی راه انداختند و او را به اصطلاح «آنفالو» کردند چرا که این بازیکن پس از جدایی تمام عکس‌های مربوط به دوران حضورش در پرسپولیس را از صفحه شخصی خود پاک کرد، اقدامی که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت تا ناراحتی شان از این بازیکن دو چندان شود.

ریزش عجیب در فضای مجازی!

در همین راستا شنیده می‌شود که یکی از بندهای قرارداد این بود که فضای مجازی بازیکن تحت قرارداد همسو به قوانین باشگاه اصفهانی باشد و از سوی این باشگاه از بازیکن خواسته شده بود که پست‌ها پاک شود، موضوعی که با موافقت مغانلو همراه شد و مهاجم فصل قبل پرسپولیس در اقدامی ویژه تمام پست‌ها و استوری‌های خود با پیراهن قرمز را از صفحه شخصی اش پاک کرد موضوعی که ریزش شدید فالوورهای او را در فضای مجازی همراه داشت و حتی سیدجلال حسینی،  امید عالیشاه و… هم  تصمیم گرفتند همبازی سابق خود را  آنفالو کردند!

مهاجم سر شکسته!

حالا مغانلو در شرایط ویژه ای قرار دارد و شاید خیلی‌ها منتظر هستند تا او را با پیراهن تیم جدیدش ببینند و البته شرایط و عملکردش را با زمان حضورش در پرسپولیس مقایسه کنند، مهاجمی که با سر شکسته هم برای سرخ‌ها بازی کرد اما از نظر هواداران این تیم در آزمون معرفت و تعصب به پرسپولیس سر شکسته شد! ۵/۵

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

راز حرکت عجیب مغانلو فاش شد/ خشم پرسپولیسی‌ها دو چندان شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ