تقاضای عجیب پرتغالی‌ها برای صدور رضایتنامه بازیکن مدنظر استقلال

0

ساتین نیوز –

باشگاه پرتغالی در حالی چنین درخواستی را برای فروش جعفر سلمانی مطرح کرده است که فصل گذشته دستمزدی که به این بازیکن داده بسیار ناچیز بوده است! حتی در فصل جدید مسابقات از این بازیکن بهره ای نبرده است و این اتفاق نشان می‌دهد بازیکنی که مورد توجه استقلال است در تفکرات تاکتیکی سرمربی پورتیموننزه جایی ندارد. 

این برای اولین بار نیست که تیم‌های اروپایی بازیکن ایرانی را به خدمت می‌گیرند و با قیمت خوبی به تیم‌های ایرانی می‌فروشند.

باشگاه شارلوا در گذشته‌ای نه چندان دور امید نورافکن را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت و بعد این بازیکن را به قیمت ۲۵۰ هزار دلار به سپاهان فروخت.

باشگاه سانتاکلارا نیز به تازگی شهریار مغانلو را با محمد محبی معاوضه کرده است بدون اینکه ریالی برای به خدمت گرفتن محمد محبی پرداخت کند. به طور حتم در آینده باشگاه سانتاکلارا با فروش محمد محبی به سود قابل توجهی دست پیدا خواهد کرد بدون اینکه سهمی از این ترانسفر به محمد محبی برسد. 

جالب توجه است این بازیکنان زمانی که در ایران حضور دارند مورد توجه تیم‌های شاخص قرار نمی‌گیرند اما همین که به تیم‌های خارجی می‌روند مورد توجه تیم‌های داخلی قرار می‌گیرند.

بدون شک یکی از دلایلی که این بازیکنان از سوی تیم‌های اروپایی به تیم‌های ایرانی فروخته می‌شوند به این خاطر است که آینده ای برای ترانسفر آنها به تیم‌های بزرگ اروپایی پیش بینی نمی‌شود. 

نزدیک به ۵ میلیارد تومان برای رضایتنامه جعفر سلمانی؛ این یک درآمد فوق العاده برای باشگاه پرتغالی است.

نکته جالب اینکه جعفر سلمانی فصل گذشته هم حضور موثر و پرتعدادی در ترکیب تیم پورتیموننزه نداشت و حالا تیم‌هایی اروپایی اشتباه خود را در خرید بازیکنان ایرانی با فروش دوباره آنها به تیم‌های ایرانی جبران می‌کنند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تقاضای عجیب پرتغالی‌ها برای صدور رضایتنامه بازیکن مدنظر استقلال

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ