برنامه احتمالی ماه های آینده: رئال به دنبال خرید رایگان امباپه، پی اس جی به دنبال تمدید

0

رئال مادرید نیوز : فقط ۲۹ ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و با کناره گیری رئال از مذاکرات به نظر می رسد که احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید خیلی کم است.

رئال مادرید جواب پیشنهاد دوم خود با مبلغ ۱۰+۱۷۰ میلیون یورو را از پی اس جی نگرفت و از سویی برخی منابع مدعی شده اند که پی اس جی حتی پیشنهاد سوم رئال با مبلغ ۳۰+۱۷۰ میلیون یورو که به صورت شفاهی ارائه شده را هم جدی نگرفته است و مدیران پی اس جی حتی با این پیشنهاد هم مخالف بوده اند.

هنوز نمی توان معجزه را رد کرد و شاید در طول فردا اتفاقات غیرمنتظره ای رخ بدهد اما در هر حال به نظر می رسد که اگر تا ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه امباپه به رئال مادرید نیاید، رئال و پی اس جی در ماه های آینده دو هدف مختلف خواهند داشت: پی اس جی همچنان به دنبال تمدید قرارداد امباپه خواهد بود. کیلیان تا کنون شش بار پیشنهاد تمدید را رد کرده اما آنها همچنان ناامید نیستند و در ماه های آینده به تلاش ادامه می دهند.

از سویی رئال مثل سالهای آینده همچنان با کیلیان و خانواده اش در تماس خواهد بود تا این بازیکن قراردادش را تمدید نکند و بدین ترتیب در ژانویه با رئال مادرید قرارداد رسمی امضا خواهد کرد و در تابستان ۲۰۲۲ به صوررت رسمی به رئال مادرید ملحق می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

برنامه احتمالی ماه های آینده: رئال به دنبال خرید رایگان امباپه، پی اس جی به دنبال تمدید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ