گزارش ویژه/ درباره مطهری، ریگی و اسماعیلی؛ قصه ناز و پول و پیامک

0

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پست خداحافظی مسعود ریگی و پیوستن او به سپاهان به نظر می‌رسد باید منتظر اعلام رسمی جدایی فرشید اسماعیلی و حتی ارسلان مطهری هم باشیم هر چند گفته می شود دومی به احتمال زیاد ماندنی شود.

به گزارش فوتبالی، ریگی، بعد از اظهارنظرهای مددی واکنش نشان داد (طبق معمول) و در نهایت به سپاهان رفت اما مطهری فعلا دست نگه داشته و تلاش می‌کند (از راه‌های مختلف) تا نظر فرهاد مجیدی را تغییر دهد و همچنان در استقلال بماند. فرشید اسماعیلی هم متوجه شده دیگر جایگاهی در استقلال ندارد. نکته اصلی این است که ظاهرا هر ۳ نفر، خودشان تصمیم به جدایی گرفتند و از این روست که فرهاد مجیدی با توجه به اخلاقیات خاصی که دارد، ترجیح می‌دهد آنها همچنان روی حرف‌شان بمانند. 

* فرشید اسماعیلی 

 شماره ۸ حتی با وجود از دست دادن پنالتی‌اش در فینال جام حذفی، یکی از مردانی بود که مجیدی از باشگاه خواست قراردادش تمدید شود. اسماعیلی اما پس از فروکش کردن اتفاقات جام حذفی، مجیدی را در جریان تصمیمش قرار داد: ترک استقلال برای یک تجربه جدید. اسماعیلی همان روزی که این پیام را به سرمربی داد، پایان حضورش در استقلال رقم خورد. باشگاه با تصمیم مجیدی، تماسی با او نگرفت. نکته ویژه درباره اسماعیلی این است که حالا دیگر نه مددی او را می‌خواهد و نه مجیدی، تمایل خاصی برای ادامه حضور شماره ۸ در ترکیبش حس می‌کند. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حسین حسینی به عنوان رفیق صمیمی اسماعیلی، تلاش کرد تا رابطه بین او و مجیدی را ترمیم کند ولی به نظر می‌رسد استوری اسماعیلی بعد از حرفهای مددی، تیر خلاص را شلیک کرد. مجیدی در نیم‌فصل دوم، حداقل ۲ بار از شماره ۸ حمایت کرد و اجازه نداد او به جلسه کمیته انضباطی باشگاه برود و توقع داشت اسماعیلی، قدری تغییر رویه بدهد اما این اتفاق نیفتاد. هواداران استقلال همچنان در ماجرای پنالتی دربی نوروزی عید سال ۹۸ و پنالتی فینال حذفی از فرشید اسماعیلی دل چرکین هستند و همین اتفاقات جدایی او را راحت تر می کند.

* ارسلان مطهری 

 اولین کسی بود که باشگاه برای تمدید قرارداد، رویش حساب کرد. در چند مرحله مذاکره اما هیچ توافقی حاصل نشد؛ مشکل اول در مبلغ بود که درنهایت دو طرف به تفاهم رسیدند ولی اصرار مطهری برای بستن قرارداد یک ساله و تصمیم مجیدی که هیچ بازیکنی نباید قرارداد کمتر از ۲ سال ببندد، کار را خراب کرد. همچنان احتمال ادامه حضور مطهری در استقلال هست بخصوص بعد از جذب قاسمی‌نژاد و اینکه هر دو بازیکن، مدیربرنامه مشترک دارند. او حتی در جلسه با مجیدی هم از مواضعش کوتاه نیامد و اینکه چند باری، اتاق را به بهانه‌های مختلف ترک کرد و با افرادی تماس تلفنی گرفت، چندان به مذاق مجیدی خوش نیامده است. درنهایت هم گفتن این جمله که «باید برویم و بیشتر فکر کنیم»، باعث شده مجیدی فعلا روی نامش خط قرمز بکشد. احتمالا سرمربی توقع داشته مباحثی چون علاقه و غیرت به جز استوری و فضای مجازی در مذاکرات هم رویت شود. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

* مسعود ریگی 

 ریگی با اسماعیلی و مطهری یک تفاوت اساسی داشت: شماره ۶ همان اول حرفش را زد و به باشگاه گفت یک پیشنهاد داخلی ۹ میلیاردی دارد. مددی هم همان روز اعلام کرد چنین پولی را به هیچ بازیکنی نمی‌دهد بخصوص به بازیکنی که قراردادش پیش از این حتی یک میلیارد هم نبوده. اصرار مجیدی برای حفظ ریگی اما درنهایت منجر به ارایه چنین پیشنهادی از سوی باشگاه شد: ۴ میلیارد قرارداد به علاوه آپشن بازی کردن که این مبلغ را در بیشترین حالت به حدود ۶ میلیارد می‌رساند. درنهایت هم با پست خداحافظی، پرونده ریگی در استقلال بعد از ۲ فصل تقریبا خوب به علاوه چند پاس گل به رقبا، بسته شد. نزدیکان باشگاه معتقدند منظور ریگی از کلمه «احترام» در استوری‌اش پس از حرف‌های مددی، این بوده که توقع داشته مجیدی بیشتر طرف او باشد، تا باشگاه و به عبارت ساده‌تر، برای ماندن ریگی بیشتر تلاش کرده و «ناز» شماره ۶ را بکشد؛ کاری که مجیدی شاید فقط برای یک بازیکن یعنی قایدی تا آخر دوران مربیگری‌اش انجام داده باشد. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش ویژه/ درباره مطهری، ریگی و اسماعیلی؛ قصه ناز و پول و پیامک

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ