رابطه نامشروع زن شوهردار با معشوقه اش در هتل لاکچری تهران!

0

ساتین نیوز: زن خیانتکار و معشوقه اش که در یک هتل معروف و لاکچری تهران مشغول به کار بودند، پس از خلوت شبانه بازداشت شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، چندی قبل ماموران پلیس غرب تهران با اظهارات مرد جوانی در جریان خیانت در زندگی زناشویی قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.
ماموران نیروی انتظامی در تحقیقات پلیسی بنابر اظهارات شاکی متوجه شدند، مرد جوان پس از تماس های شبانه به همسرش مشکوک شده و با چک کردن پیام های تلفن همراه او متوجه برقراری ارتباط نامشروع و خیانت همسرش شده است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، تحقیقات محرمانه خود را آغاز و با هماهنگی مقام قضایی بی درنگ به هتل معروف غرب تهران مراجعه کردند.

عقربه ها ساعت ۸ شب را نشانه رفته بود که ماموران پلیس همراه با شاکی پس از مراجعه به محل مذکور مشاهده کردند، زن خیانتکار و معشوقه اش که در هتل معروف غرب تهران مشغول به کار بودند، با یکدیگر از در خروجی خارج شدند و به مدت زمان یک ساعت در خودرویی خلوت کردند.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس وارد عمل شدند و در یک عملیات زن و مرد خیانتکار را بازداشت و جهت بازجویی ها به مقر پلیس منتقل کردند.

متهمان در بازجویی های پلیس ابتدا جرم خود را انکار کردند اما لحظه ای که با شواهد و مدارک موجود رو به رو شدند لب به اعتراف مبنی بر خیانت و رابطه نامشروع گشودند.

بنابراین گزارش، پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به دادسرای ارشاد ارجاع شد.

زنان متاهل تنوع طلب زن شوهردار و دوست پسر رابطه نامشروع زنان شوهردار رابطه نامشروع خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت زن به مرد خیانت به شوهر حوادث تهران اخبار تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ